شناسهٔ خبر: 66719388 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

دستبند پلیس محلات بر دستان سارق محتویات داخل خودرو 

فرمانده  انتظامي شهرستان محلات  از دستگيري يک سارق سابقه دار و کشف 5 فقره سرقت محتويات داخل خودرو در اين شهرستان خبرداد.  

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ "رضا جنتی " در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت قطعات و محتويات داخلي خودرو، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان احتمالي در دستور كار مأموران پليس قرار گرفت. 
 
وي بيان داشت: ماموران کلانتري" 11جمهوری  " شهرستان محلات با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي، يک متهم را در اين خصوص شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي در مخفيگاهش دستگير کردند که در بازرسي از محل اختفاي سارق، وسايل و لوازم سرقتي خودرو  کشف گرديد. 
 
سرهنگ رضاجنتی با اشاره به اينکه سارق  در بازجويي هاي پليسي به 5 فقره سرقت وسايل و محتويات داخل خودرو اعتراف کرد؛ يادآور شد: متهم دستگير شده به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد. 
 
سرهنگ رضا جنتی فرمانده انتظامی شهرستان محلات در پایان به شهروندان توصيه كرد: خودرو خود را به وسايل ايمني تجهيز و ضمن پارک خودرو در پاركينگ هاي داراي مجوز و يا نقاطي كه دوربين هاي سطح شهر به آن ها مشرف مي باشد ادقام نموده و همچنين از نگهداري اشياء و وسايل قيمتي و هرگونه وجوه نقد در داخل خودرو  خودداري کنند. 
 
 
 

نظر شما