شناسهٔ خبر: 66718912 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفت و گو با دانشجو

لطیفی: تعطیلی دو روزه ادارات در جهت ارتقای بهره‌وری نظام اداری است + فیلم

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت : دو روز تعطیلی در هفته می‌تواند گامی مثبت در جهت ارتقای کیفیت کار، افزایش رضایت کارکنان و شهروندان و بهبود کارایی نظام اداری کشور باشد.

صاحب‌خبر -

میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو درباره افزایش تعطیلات آخر هفته گفت: مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد دولت مبنی بر دو روز تعطیلی در هفته (جمعه و شنبه) برای کارکنان دولت در سراسر کشور موافقت کرد.

وی افزود : این طرح در راستای افزایش عدالت، بهبود کیفیت زندگی و کار کارمندان و ارتقای بهره‌وری نظام اداری کشور دنبال می‌شود. درحالی که  پیش از این، فقط ادارات ستادی در تهران دو روز در هفته تعطیل بودند.

لطیفی تصریح کرد : با اجرای این طرح، کارکنان دولت می‌توانند زمان بیشتری را در کنار خانواده خود سپری کرده و به امور شخصی خود بپردازند. البته این طرح به نفع شهروندان نیز خواهد بود، زیرا با افزایش ساعات اداری در روز‌های باقی‌مانده، می‌توانند امور اداری خود را سریع‌تر و آسان‌تر انجام دهند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تاکید کرد : دو روز تعطیلی در هفته می‌تواند گامی مثبت در جهت ارتقای کیفیت کار، افزایش رضایت کارکنان و شهروندان و بهبود کارایی نظام اداری کشور باشد.

<div id="video-display-embed-code_2279314" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1147041/2279314?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما