شناسهٔ خبر: 66718693 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

میز خدمت ارتباط مردمی دستگاه های حوزه فاوای استان آذربایجانی غربی در مصلای شهر ارومیه برگزار شد | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

به مناسبت روز جهانی ارتباطات میز خدمت ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، با حضور دستگاه های های استانی وزارت ارتباطات در استان آذربایجان غربی، با هدف رسیدگی به مشکلات مردم در مصلای امام خمینی(ره) شهر ارومیه برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی ICT آذربایجان غربی، میز ارتباطات مردمی با هدف بررسی و رسیدگی به مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با هفته ارتباطات با حضوردستگاه های استانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل مصلای امام خمینی(ره) شهر ارومیه برگزار شد. جلیلی نژاد با اشاره به اینکه یکی از اهداف دولت مردمی سیزدهم حضور میدانی مدیران در جامعه و دیدارهای بی واسطه با مردم در نقاط مختلف استان می باشد افزود: برپایی میز ارتباط مردمی حوزه ارتباطات در راستای خدمت‌رسانی، تکریم ارباب‌رجوع و بررسی و رسیدگی به مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است. وی افزود: در این راستا شهروندان می توانند، با مراجعه به آدرس الکترونیکی 195.cra.irیا با شماره گیری شماره تلفن ۱۹۵، درخواست ها و مشکلات ارتباطی خود را در حوزه ICT، بیان نمایند تا پس از بررسی، نتیجه در اسرع وقت به آنان اعلام شود. برا اساس این گزارش آمار ملاقات های مردمی اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات در سال گذشته بیش از 60 درصد رشد داشته است.

نظر شما