شناسهٔ خبر: 66717822 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدافع ملی پوش ایران: با السد قطر به دنبال دوگانه هستیم

حزباوی مدافع ایرانی تیم فوتبال السد قطر در گفتگو با رسانه قطری گفت: ما به دنبال کسب دوگانه در فصل اخیر هستیم.

صاحب‌خبر -
مدافع ملی پوش ایران: با السد قطر به دنبال دوگانه هستیم
­ به گزارش گروه ورزش خبرگزاری صدا و سیما، سایت الرایه قطر در آستانه دیدار فینال امیر کاپ قطر­نوشت:محمد امین حزباوی ایرانی، بازیکن حرفه‌ای السد، بر اهمیت بازی تیمش مقابل الدحیل که در ورزشگاه احمد بن علی و در مرحله نیمه نهایی جام امیرکاپ برگزار می‌شود، تاکید دارد و معتقد است قهرمانی در این جام را همانند لیگ قطر بدست می‌آورند.
وی در مورد دیدار نیمه نهایی مقابل الدحیل گفت:این یک بازی بسیار سخت و قوی خواهد بود، همانطور که معمولاً بازی‌های السد و الدحیل درگذشته نیز چنین بوده است پس برای رسیدن به پیروزی باید تلاش کنیم.
 
حزباوی در مورد خط حمله قدرتمند تیم الدحیل نیز گفت: ­الدحیل در همه رده هایش تیم قدرتمندی است و ما هم در تمام پست‌ها قدرتمند هستیم و سعی می‌کنم خط حمله این تیم را مهار کنیم و تیم السد بهترین خط دفاعی فوتبال قطر را در کارنامه این فصل دارد.
وی گفت: مطمئناً هدف ما این است که امسال بعد از قهرمانی در لیگ، به دبل برسیم. برای رقابت کسب عنوان قهرمانی با تمام احترامی که برای همه رقبا قائل هستم، قهرمانی را مد نظر داریم و تا رسیدن به هدف و کسب عنوان گرامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم چرا که السد یک باشگاه قهرمان است.
 
حزباوی افزود: السد بعد از جام ملت‌های آسیا در سطح همیشگی خود عمل نکرد، اما تیم کم کم برگشت و اکنون کامل شده است و بازیکنان تا به اینجا در امیرکاپ عملکرد خوبی داشته اند و بازگشت خوبی داشته اند و انگیزه بالایی برای کسب عنوان قهرمانی داریم و این در جریان بازی‌ها به ما کمک می‌کند.
مدافع ایرانی در مورد عملکرد خودش در این تیم گفت: من برای اولین سال است که در این تیم حضور دارم و هر روز نسبت به گذشته بهتر می‌شوم و با تیم هماهنگ‌تر می‌شوم و این تمام توانایی من نیست و در آینده برای السد بازی‌های بهتری به نمایش می‌گذارم.
 
وی در پایان به هواداران السد برای همایت از این تیم در دیدار نیمه نهایی گفت:­ هواداران ما از ما غافل نشدند، آنها در هر بازی پشت سر ما هستند و این خیلی مهم است و ما در بازی مقابل الدحیل منتظر آنها هستیم و ما به هواداران خود قول می‌دهیم که بیشترین تلاش خود را برای قهرمانی­ در این جام در زمین انجام دهیم.

نظر شما