شناسهٔ خبر: 66717750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

شرکت فرش آستان قدس؛ حامی حقوق مصرف‌کننده 

در همایش تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان خراسان رضوی، تندیس زرین و لوح تقدیر این رویداد به شرکت فرش آستان قدس رضوی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان، در مراسمی که در تالار هتل پردیسان مشهد و با حضور معاون وزیر صمت و رئیس سارمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و مدیران نهادهای مرتبط برگزار شد، واحدهای برتر این استان در حمایت از مصرف‌کنندگان معرفی و تقدیر شدند.

در این رویداد تندیس زرین و لوح تقدیر از سوی دکتر حسین فرهیدزاده (معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان) و نیز دکتر امیررضا رجبی (مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی) به دکتر حمید کارگر (مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی) اهدا شد.

شرکت فرش آستان قدس رضوی به تشخیص و ارزیابی کمیته فنی این رویداد، بر پایه شاخص‌های مختلفی به‌ویژه «کیفیت» شایسته دریافت این تندیس شناخته شد.

شایان ذکر است شرکت فرش آستان قدس رضوی با پیشینه ۴ دهه فعالیت تولیدی و اقتصادی، به‌عنوان بزرگترین مجتمع متمرکز تولید فرش کشور در دو واحد مشهد و کاشمر فعال است و برای نزدیک به ۵۰۰ نفر قالیباف هنرمند ایجاد اشتغال کرده است.

نظر شما