شناسهٔ خبر: 66717395 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان فارس؛ اردوی دانشجویی طرح ملی “راه بلد” در شیراز برگزار شد

صاحب‌خبر -

اولین دوره از طرح ملی “راه بلد” به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان فارس و با همکاری دانشگاه پیام نور فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش سینا پرس فارس، اولین دوره از طرح ملی “راه بلد” به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان فارس و با همکاری دانشگاه پیام نور فارس با هدف بازدید دانشجویان و نخبگان دانشگاهی از پروژه‌های کارآفرینانه و ارزش‌آفرین در پارک علم و فناوری صدرا در شرکت صنایع الکترونیک شیراز برگزار شد.

در این اردو، دانشجویان رشته‌ کامپیوتر دانشگاه پیام نور شیراز از فرصت بازدید از پارک علم و فناوری صدرا بهره‌مند شدند.

پارک علم و فناوری صدرا از سال ۱۳۹۲ در شرکت صنایع الکترونیک شیراز با رویکرد توسعه زیست بوم نوآوری کشور فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون در تاسیس بیش از ۴۵۰ شرکت فناور در فارس نقش بسزایی داشته است.

در این اردو، توفیقی معاون پارک علم و فناوری صدرا و خردمند نماینده استانداری فارس در امور دانش بنیان‌ها به برگزاری کارگاه آموزشی “راه بلد” پرداختند و در خصوص نحوه‌ی ورود به پارک‌های علم و فناوری، ایده‌پردازی و توسعه‌ی ایده‌های دانش بنیان و زیست بوم نوآوری صحبت‌هایی داشتند.

در بخش دوم کارگاه آموزشی، دژم شهابی مدیرعامل شرکت کیفیت نرم‌افزار فراز مبین ماهان و شهکلاهی مدیرعامل شرکت پدیده فناوران برین عصر جدید، پروژه‌های تخصصی و نحوه‌ی ورود به بازارکار و اشتغال در شرکت‌های دانش بنیان را توضیح دادند.

در بخش پایانی اردو، دانشجویان از محل استقرار شرکت‌های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری صدرا بازدید کردند.

نظر شما