شناسهٔ خبر: 66716660 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تیک‌تاک رقیب جدید یوتیوب

تیک‌تاک در ارسال ویدئوهای 60 دقیقه‌ای رقابت‌ جدید خود را با یوتیوب آغاز کرد. تیک‌تاک در ارسال ویدئوهای 60 دقیقه‌ای رقابت‌ جدید خود را با یوتیوب آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ تیک‌تاک به‌دنبال رقابت جدی و جدیدی با یوتیوب است، زیرا اعلام کرده که در حال آزمایش امکان آپلود ویدئو‌های طولانی‌تر و ۶۰ دقیقه‌ای است. 

برنامه تیک‌تاک ابتدا به کاربران خود اجازه می‌دائ تا ویدیو‌های عمودی ۱۵ ثانیه‌ای منتشر کنند، اما در طول چند سال گذشته به‌ تدریج در حال افزایش طول ویدئو‌های خود بوده است. 

در ژانویه، برخی از تولیدکنندگان محتوای آن به انتشار ویدیو‌های ۳۰ دقیقه‌ای دسترسی پیدا کرده بودند. در حال حاضر نیز تمام کاربران می‌توانند ویدیو‌های ۱۰ دقیقه‌ای آپلود کنند و تولیدکنندگان محتوایی که اشتراک خود را می‌فروشند، به آپلود ویدئو‌های ۲۰ دقیقه‌ای نیز دسترسی دارند.

تیک‌تاک اعلام کرد که اغلب از سوی برخی سازندگان درخواست‌ شده تا برای محتوا‌هایی مثل آموزش آشپزی، طرح‌های آموزشی و موارد دیگر، امکان آپلود ویدئو‌های طولانی‌تر فراهم شود. علاوه بر این، مانند یوتیوب، ظاهرا سازندگان محتوا قادر هستند تا ویدئو‌های طولانی خود را به چند بخش تقسیم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما