شناسهٔ خبر: 66716163 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آشنایی با نحوه محاسبه قیمت گچبری

وقتی در مورد دیزاین و طراحی داخلی ساختمان صحبت می کنیم، اولین چیزی که به ذهن می آید، شکل و ظاهر سقف و دیوار های خانه است.

صاحب‌خبر -

طراحی سقف و دیوار با گچبری های مختلف و لاکچری نه تنها باعث ایجاد تغییر و تحول دکوراسیون و دیزاین داخلی خانه می شود، بلکه گچبری شیک و باکیفیت منجر به ایجاد ارزش افزوده نیز می گردد. اما به نظر شما هر نوع گچبری و با هر کیفیتی امکان ایجاد ارزش افزوده را برای ساختمان دارد؟ از نظر کارشناسان ما در گروه گچبری هنر برتر پاسخ این سوال منفی است.

معمولا همواره عده ای که تخصص کار گچبری را ندارند با ارائه  قیمت گچبری  پایین سعی در جلب مشتری دارند. اما زمانی که کار انجام شود، کیفیت کار پایین این افراد مشخص می شود و نهایتا کارفرما متضرر می گردد. به همین جهت کار با افراد حرفه ای و خبره از مهمترین نکاتی است که افراد باید در نظر بگیرند. گروه گچبری هنر برتر یکی از مجرب ترین گروه های گچبری در ایران است که با برخورداری از بهترین اساتید گچبری انواع طرح ها و سبک های گچبری را با نازلترین قیمت اجرا می کند.جهت ارتباط با مجموعه گچبری هنربرتر با شماره 09123216508 تماس بگیرید.

برخی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت گچبری عبارتند از:

  • سبک گچبری سقف
  • متراژ کار
  • تعداد و تنوع طرح ها و الگوها
  • نوع اجرای گچبری

قیمت گچبری سبک های مختلف

یکی از تاثیرگذار ترین مواردی که در تعیین قیمت گچبری نقش دارد، سبک گچبری مد نظر کارفرماست. گچبری سقف و دیوارها سبک های گوناگونی دارد که 4 مورد از مهمترین انواع آن به شرح ذیل هستند. 

قیمت گچبری کلاسیک

شاید به جرات بتوان گفت که قیمت گچبری کلاسیک بسیار بیشتر از سایر سبک ها می باشد. آن هم به این خاطر که گچبری کلاسیک شامل طیف گسترده ای از طرح ها و نقش های مختلف است که البته سختی اجرای طرح ها و حجم کاری آنها هم با یکدیگر فرق می کند. تنوع الگو های گچبری کلاسیک باعث می شود تا قیمت این سبک از گچبری، بسیار بیشتر از سایر سبک ها باشد.

قیمت گچبری نئوکلاسیک

قیمت گچبری نئوکلاسیک مناسب تر و پایین تر از سبک قبلی است. ترکیب اِلِمان های مدرن با طرح های خلوت تر کلاسیک منجر به ایجاد این سبک شده است. عده ای از افراد همزمان هم به دوران کلاسیک علاقه‌مندند و هم عاشق الگو های مدرن و امروزی هستند. اصولا قیمت گچبری سقف در سبک نئوکلاسیک پایین تر از سبک کلاسیک می باشد.

قیمت گچبری مدرن

قیمت گچبری مدرن را می توان در اغلب اوقات مناسب تر از دو سبک قبلی در نظر گرفت. با این حال این مسئله همواره قطعیت ندارد. ترکیب سبک مدرن با نورپردازی باعث حساس تر شدن اجرای این سبک به روز می شود. بعضی از اوقات همین طرح های به ظاهر ساده با حجم کار بالایی همراه است که باعث می شود قیمت گچبری سبک مدرن از قیمت سبک کلاسیک هم بیشتر شود.

قیمت گچبری سنتی

گچبری سنتی شاید یکی از خاص ترین انواع سبک های گچبری در کشور ماست. این سبک از گچبری در گذر زمان و از ترکیب عناصر اسلامی با فرهنگ ایرانی شکل گرفته و گسترش پیدا کرده است. از آنجایی که بسیاری از طرح ها و الگو های گچبری سنتی در لحظه و با خلاقیت ذهنی استاد به صورت دستی آماده و اجرا می شود، قیمت گچبری سبک سنتی در برخی از موارد از سبک های دیگر بیشتر هم می باشد. 

متراژ کار گچبری

مسلما در اغلب امور مرتبط با ساختمان سازی، متراژ کار نقش موثری در تعیین قیمت دارد. قیمت گچبری هم از همین قاعده کلی تبعیت می کند. واضح است که هر چه متراژ کار بیشتر باشد، هزینه قابل پرداخت کارفرما بیشتر می شود. اما گروه گچبری هنر برتر با در نظر گرفتن شرایط کار به خصوص پروژه های بزرگ، تلاش می کند تا با ارائه نازلترین قیمت، در عین تضمین بهترین کیفیت کار، هزینه های اجرای پروژه را برای کارفرما به نحوی متعادل نماید.جهت ارتباط با مجموعه گچبری هنربرتر با شماره 09123216508 تماس بگیرید.

تعداد و تنوع طرح ها و الگوها

قطعا تعداد و تنوع طرح ها و الگوها رابطه مستقیمی با سبک گچبری و قیمت آن دارد. به عبارتی دیگر هر چه میزان تنوع و تعداد طرح ها و الگوهای کار بیشتر باشد، قیمت اجرای پروژه نیز بالاتر می رود. البته برخی از کارفرمایان اِسرار به اجرای تمام طرح های مد نظر خود را دارند و نهایتا پس از اتمام پروژه از برخی تصمیمات خود در مورد تعداد زیاد طرح ها ناراضی هستند. به همین دلیل هم گروه گچبری هنر برتر همیشه آماده ارائه مشاوره رایگان در خصوص تعداد و تنوع طرح ها به کارفرمایان عزیز است.

نوع اجرا موثر در قیمت گچبری

نوع و نحوه اجرا در تعیین قیمت گچبری بسیار اثرگذار است. معمولا و به طور کلی گچبری سقف و دیوارها را به دو روش ذیل انجام می دهند.

همانطور که از اسم گچبری پیش ساخته مشخص است، به طرح ها یا الگوهایی از گچ که در قالب و به صورت از قبل آماده شده تهیه و تولید می شود، گچبری پیش ساخته می گویند.به لحاظ آسان تر بودن تولید گچبری پیش ساخته، قیمت این نوع گچبری از گچبری دستی پایین تر است.

از طرفی اما قیمت گچبری دستی از گچبری پیش ساخته بیشتر است. آن هم به این خاطر که گچبری دستی در لحظه اجرا پروژه و با تخصص بالای استاد گچبری تولید و نصب می شود.ضمنا دقت و سرعت عمل استاد گچبری عامل تعیین کننده در باکیفیت تر شدن طرح اجرا شده می باشد.

کلام پایانی

گروه گچبری هنر برتر متشکل از اساتید حرفه ای گچبری است که انواع سبک های گچبری را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت اجرا می نماید. این گروه مشاوره رایگان در این زمینه ارائه می نماید و بازدید از پروژه های در حال انجام این گروه نیز برای کارفرمایان آزاد می باشد. تضمین کیفیت کار نشان دهنده تجربه و تخصص گروه گچبری هنر برتر است.

شماره تماس: 09123216508

وب سایت:honarebartar.com

"این مطلب تبلیغاتی است"

نظر شما