شناسهٔ خبر: 66715453 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شهاب زاهدی آماده برای شادی گل شماره هفت

مهاجم ایرانی تیم فوکوکا ژاپن بعد از نیمکت نشینی در جدال قبلی تیمش، اکنون در ترکیب اصلی آماده تقابل با حریف است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهاب زاهدی که با آمار شش گل زده در لیگ ژاپن، عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشته، تا دقایقی دیگر باید خود را مهیای دیدار حساس تیمش برابر اوزاکا کند. 

فوکوکا بعد از چند نتیجه درخشان، هفته گذشته در خانه تیم کوبه تن به شکست یک گله داد. این در حالی بود که هاسبه به عنوان سرمربی این تیم ترجیح داده بود شهاب زاهدی را نیمکت نشین کند و از این بازی در دقایق پایانی بازی سود برد. 

با این حال اکنون در جدال هفته پانزدهم لیگ ژاپن، هاسبه بار دیگر شهاب زاهدی را در ترکیب اصلی و به عنوان مهاجم نوک تیمش به کار گرفته و امیدوار است برابر اوزاکا به نتیجه دلخواه دست یافته و جایگاه حریف در جدول را نیز از آن خود کنند. 

در حال حاضر ویسل کوبه ژاپن در صدر جدول قرار دارد و فوکوکا که شهاب زاهدی در آن عضویت دارد رتبه دهم را با 19 امتیاز طی 14 بازی به خود اختصاص داده است. آنها تا دقایقی دیگر باید برابر کروزو اوزاکا که با 20 امتیاز در رده هشتم قرار گرفته، تقابل خود را به انجام برسانند. 

شهاب زاهدی با شش گل زده در رده هشتم برترین گلزنان لیگ ژاپن قرار گرفته و در رقابتی سخت با دو مهاجم 11 گله این لیگ است. این در حالیست که او با گلزنی در این بازی قادر خواهد بود به رتبه دوم جدول برترین گلزنان لیگ ژاپن دست یابد و باید دید قادر خواهد بود در رقابت با لئو برزیلی و همچنین ریو ژرماین ژاپنی که با 11 گل زده در صدر قرار دارند، شرایط را به سود خود تغییر دهد یا خیر. شهاب زاهدی با دو پاس گل نیز در رقابت با برترین پاسورهای لیگ این کشور که 4 پاس داده‌اند، قرار دارد. 

دیدار دو تیم فوکوکا و اوزاکا از ساعت 10 و 30 دقیقه به وقت تهران برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما