شناسهٔ خبر: 66715413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور؛

رقابت ۳۶ ساعته برترین های استان ها در اختتامیه جام رسانه ای امید

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور در اختتامیه جام رسانه امید اظهار داشت: در همایش اختتامیه جشنواره رسانه ای امید طی ۳۶ ساعت، برترین های خبر استان ها هدف تولید محتوا و امید آفرینی به رقابت می پردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج، دکتر مرتضی کارآموزیان مسوول سازمان بسیج رسانه کشور در اختتامیه جشنواره جام رسانه امید که با حضور تیم های برتر رسانه استان ها صبح امروز در سالن مرکز همایش های بین المللی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد بیان کرد: روایت مربوط به این جام سال گذشته شروع شد و برابر دستور مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و اخبار امید آفرین تصمیم بر یک رویداد رسانه ای پایه گذاری شد.

وی گفت: نفرات برتر رسانه ای استان ها در این مراسم حضور دارند تا در یک رقابت ۴۸ ساعته به تولید محتوا و انتشار در سکوی مختلف بپردازند.

مسوول سازمان بسیج رسانه کشور اظهار کرد: این بزرگترین رویداد رسانه ای کشور است و رقابتی که بین آنها رقم می خورد باید تولید محتوای اثر بخش داشته باشد و رسانه ای ها در انتشار آن اهتمام به خرج دهند.

کارآموزیان عنوان کرد: عمده رقابت و داوری توسط نرم افزار انجام می شود. هشتک های جام رسانه ای امید و پیشرفت ایران به همراه کلید واژه مختص استان ارائه می شود و کلید واژه ها پس از اعلام به هیئت داوری در برآوردها لحاظ می شود.

وی افزود: برای اجرای عدالت یک سکویی توسط سازمان ایجاد شده است تا محتوا در این شبکه ها منتشر شود. بیش از ۳۶ خبرنگار از رسانه های بین المللی حضور دارند و تعداد بیست مترجم در این جشنواره برای معرفی چهره واقعی جمهوری اسلامی فعالیت خواهند کرد.

کارآموزیان یادآور شد: جشنواره جام رسانه امید، اولین و بزرگترین همایش تولید محتوا در کشور است که طی ۳۶ ساعت فعالیت، تولیدات محتوایی از سوی رسانه ها ارائه می شود و نفرات برتر در روز خبرنگار تجلیل خواهند شد و امیدواریم بتوانیم ذائقه ایرانیان را در حوزه خبر تغییر دهیم و شاهد اخبار امیدآفرین باشیم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

نظر شما