شناسهٔ خبر: 66715319 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

با حضور نویسنده کودک و نوجوان؛

کارگاه «کودک، مادر و مربی» در هرمزگان آغاز می‌شود

هرمزگان - با حضور نویسنده کودک و نوجوان مطرح کشور؛ کارگاه کودک، مادر و مربی در هرمزگان آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، کارگاه کودک، مادر و مربی از امروز شنبه در غرب استان هرمزگان به میزبانی کتابخانه مشارکتی راسخ گِزیر با تدریس جلال‌الدین اکرمی از نویسندگان کودک و نوجوان، طی دو روز برگزار می‌شود.

فعالیت‌های این کارگاه شامل کتابخوانی، روش ارتباط با کودک و نوجوان، بازی و ترانه خوانی، شعر نوجوان و قصه سازی، موسیقی سازی و ریتم سازی، قصه خوانی دسته جمعی، لالایی برای کودکان (ویژه مادران)، اجرای نمایش، مصاحبه و سخنرانی است.

روز نخست در نوبت صبح از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ امروز ۲۹ اردیبهشت‌ماه ویژه مادران، مربیان و بچه‌ها و در نوبت عصر از ساعت ۱۶ و ۳۰ تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه کارگاه ویژه نوجوانان و مربیان برگزار خواهد شد.

در روز دوم، ۳۰ اردیبهشت‌ماه در نوبت صبح از ساعت ۸ و ۳۰ تا ۱۲ و ۳۰ ویژه معلمان و مربیان و در نوبت عصر از ساعت ۱۶ و ۳۰ تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه کارگاه ویژه معلمان، مربیان و بچه‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش ایبنا، جمال‌الدین اکرمی متولد ۱۳۳۶ در سمنان، نویسنده، مترجم و تصویرگر ایرانی کتاب‌های کودک و نوجوان است. او علاوه بر نویسندگی، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مدرس هنر به مربیان نقاشی بوده است. اولین کتاب‌های او دو مجموعه شعر به نام‌های آهای آهای بهاره و اسب سفید چوبی با تصویرگری اکبر نیکان‌پور در سال ۱۳۶۸ منتشر شد. جایزه کتاب سال رشد، کتاب سال ارشاد، کتاب سال کانون پرورش، کتاب سال شهید غنی پور، جایزه‌ی پرنده آبی، جایزه جشنواره «کودکان جنگ»، کتاب برگزیده جشنواره دانش آموزی «دانایی- توانایی»، و راهیابی به کتابخانه مونیخ از جمله موفقیت‌های وی است.

نظر شما