شناسهٔ خبر: 66715279 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان خبر داد:

منطقه ۸ قهرمان بدمینتون دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان گفت: نهمین دوره مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضای هیأت علمی در بخش بانوان با حضور هفت تیم از مناطق مختلف دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد سپیدان برگزار شد که منطقه هفت قهرمان بدمینتون بانوان دانشگاه آزاد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، نهمین دوره مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضای هیأت علمی در بخش بانوان با حضور هفت تیم از مناطق مختلف دانشگاه آزاد اسلامی کشور به میزبانی واحد سپیدان برگزار شد. 

 سعیده حکیم آرا در خصوص برگزار مسابقات گفت: این مسابقات با هدف شادی نشاط، سلامتی و دوستی هرچه بیشتر کارکنان این سازمان انجام شد که شرکت کنندگان بازی‌های بسیار زیبایی به نمایش گذاشتند.  


سرپرست فنی مسابقات افزود: خوشبختانه با تعامل و همکاری مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی سپیدان و میزبانی بسیار خوب آنها امید است در سال‌های آتی با حضور تیم‌های بیشتر شاهد بازی‌هایی بهتر در سطح بالاتری باشیم. 


 سرداور مسابقات فائزه مستجابی و داوران محبوبه داوودی، زهرا مهدوی، نازی فیروز سنگری، مرضیه حیدری، طیبه ترکمان، صفورا رضایی، فرانک بلاغی، مهسا رفیعی، محدثه نعمت زاده، مرضیه کمالی، فریده نگارش، آناهید جوانمردی، نوشین جاویدی، مریم اسدی، مژگان پارسی و فرزانه عمو علی‌اکبری بودند. 


 محمد زارع ضمن تشکر از سازمان مرکزی و شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در خصوص میزبانی واحد سپیدان، از ادارات همراه با دانشگاه آزاد اسلامی سپیدان از جمله اداره ورزش و جوانان، هلال‌احمر اورژانس ۱۱۵ و هیآت بدمینتون استان فارس تقدیر کرد و شهرستان سپیدان را شهرستانی صاحب ورزش قهرمانی و جهانی خواند. 


 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سپیدان افزود: شهرستان سپیدان با داشتن پتانسیل‌های خوب ورزشی، آب و هوای مناسب در منطقه چهار فصل استان فارس توانسته است ورزشکاران جهانی همچون هادی چوپان، امیررضا شاه‌حسینی، میثم دلخانی، علیرضا احمدپور، امید نوروزی فروغ عباسی، عظیم راحمی و دیگر ورزشکاران شایسته را به میادین بین‌المللی اعزام کند تا با درخشش خود پرچم جمهوری اسلامی ایران را برافراشته نمایند. 


وی ضمن تقدیر از دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص گسترش امر ورزش در جامعه دانشگاهی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی پیشرو امر ورزش در میان جوانان در دانشگاه‌ها، کودکان و نوجوان در مدارس سما و ورزش قهرمانی در باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی رونقی دوچندان به امر به ورزش داده است.


 امیر وکیلی گفت: بدون شک اهمیت ورزش در میان افراد کم‌تحرک به خصوص کارکنان ادارات از کسی پوشیده نیست از این رو اعتلای امر ورزش در میان کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در صدر اولویت قرار گرفته است.


 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سپیدان افزود: مسابقات دانش آموزی، دانشجویی، کارکنان و اعضای هیأت علمی به صورت درون واحدی، استانی، منطقه‌ای و کشوری در طول سال دانشگاهیان را به سمت سلامتی و نشاط روز افزون سوق می‌دهد.

 
وی افزود: ورزش و تربیت بدنی سازمان مرکزی در رأس آن دکتر لشکری و تیم همراه با برنامه‌ریزی دقیق و مدون همراه با شورای ورزش مناطق سعی در سلامت، نشاط، همدلی کارکنان و اعضای هیأت علمی دارند که از همین جا از زحمات آن بزرگواران قدردانی به عمل می‌آید.


 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سپیدان در ادامه گفت: این مسابقات با حضور هفت تیم از مناطق دانشگاه آزاد اسلامی در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار شد.


 مقام اول تیمی منطقه ( هشت) 
 خانم‌ها، 
رؤیا افراسی، فاطمه فرخی، بیتا محمد علمی، زهرا اکبری، طیبه سلیمانی با مربیگری مریم جوانمرد
 تیم دوم منطقه (هفت) 
و مقام سوم مشترک به منطقه (چهار) و منطقه ( سه) رسید. 
 در بخش انفرادی
 ۱۹ بازیکن شرکت کردند که طیبه سلیمانی، از منطقه ( هشت) مقام اول
 رویا افراسیابی منطقه (هشت)، مقام دوم
و مقام سوم مشترک به فاطمه فرخی از منطقه (هشت) و فاطمه علی‌آبادی از منطقه ( سه) رسید. 

منطقه ۷ قهرمان بدمینتون دانشگاه آزاد کشور

منطقه ۷ قهرمان بدمینتون دانشگاه آزاد کشور

منطقه ۷ قهرمان بدمینتون دانشگاه آزاد کشور

منطقه ۷ قهرمان بدمینتون دانشگاه آزاد کشور

منطقه ۷ قهرمان بدمینتون دانشگاه آزاد کشور

انتهای خبر/224224

نظر شما