شناسهٔ خبر: 66714917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امام جمعه ایلام:

رفتار و کردار مدیران در دین‌مداری مردم بسیار اثرگذار است

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» گفت:مدیران در خدمت‌گذاری بی‌وقفه به مردم اهتمام داشته باشند، زیرا رفتار و کردار مدیران نظام اسلامی، در دین‌مداری مردم بسیار اثرگذار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» امام‌ جمعه ایلام امروز در نشست اخلاق مدیران در نظام اسلامی، ضمن گرامی‌داشت دهه کرامت و تبریک پیشاپیش ولادت امام رضا (ع)، اظهار داشت: امام رضا (ع) به عنوان امام شیعیان مایه فخر نظام اسلامی و کشور ما است. روایت است که هر کسی مرقد مطهر امام رضا (ع) را زیارت کند گناهان گذشته و آینده‌اش آمرزیده می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت انجام هر کار در هر روز، به نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر اشاره کرد و گفت: حضرت علی (ع) در نامه به مالک اشتر تاکید فرمودند: «در هر روز هر کاری دارید آن را در همان‌روز انجام دهید». موفق‌ترین مدیران کسی است مه هر کار را در روز خود انجام دهد و آن را به تاخیر نیندازد.

حجت‌الاسلام‌ کریمی‌تبار با تاکید بر این مطلب که مدیران در خدمت‌گذاری بی‌وقفه به مردم اهتمام داشته باشند، یادآور شد: رفتار و کردار مدیران در نظام اسلامی، در دین‌مداری مردم بسیار اثرگذار است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام بیان داشت: نیاز به مرکز پرتو درمانی در استان ضرورت است و مدیران متولی در این راستا باید همه تلاش خود را به‌کار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما