شناسهٔ خبر: 66714628 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

احمدی: حمایت از دانش بنیان ها اقتصاد را شکوفا می کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: بازار تجاری شرکت های دانش بنیان بسیار قوی است و می تواند اقتصاد را شکوفا کنند.  عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفت: بازار تجاری شرکت های دانش بنیان بسیار قوی است و می تواند اقتصاد را شکوفا کنند. 

صاحب‌خبر -

محمدرضا احمدی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا با بیان اینکه دانش بنیان ها مهم‌ترین مسیر مشارکت مردم در جهش تولید هستند، گفت: ما در مجلس قانون حمایت از دانش بنیان ها را مصوب کردیم رهبری هم چندین سال است بحث حمایت از دانش بنیان ها و تولید رامطرح می کنند و لازم است برای رسیدن به رشد اقتصادی از این دانش بنیان ها حمایت کنیم.

وی اظهار کرد: وقتی شرکت های فیزیکی و شرکت های که در عرصه تولید فعالیت می کنند دانش بنیان شوند با توجه بهقوانینی که در مجلس مصوب شده است ‌ودر همین قوانین بحث ارائه تسهیلات کم بهره با تنفس چندساله  و معافیت های مالیاتی مصوب شده است از آنها حمایت لازم می شود.

وی ادامه ‌داد: ما معتقدیم حمایت از دانش بنیان ها حمایت از نخبگان و متخصصین جامعه است و این خودش حمایت از مشارکت مردم در مسیر تولید است. قطعا حمایت های مجلس و دولت هم برای ادامه مسیر دانش بنیان ها موثر است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:  بسیاری از شرکت های اقتصادی هم متقاضی دانش بنیان شدن هستند و باید کمک شوند چون اینها برای رسیدن به جهش تولید موثرهستند. در واقع بازار تجاری شرکت های دانش بنیان بسیار قوی است و می تواند اقتصاد را شکوفا کنند.

انتهای پیام 

نظر شما