شناسهٔ خبر: 66714613 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان:

افزایش فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هرمزگان ضروری است

لیلا حمزه خیرآبادی

 سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به اهمیت فعالیت برای کودکان و نوجوانان، گسترش خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان ضروری است.

صاحب‌خبر -

صبح امروز ۲۹ اردیبهشت، معاون توسعه و مدیریت منابع و قائم مقام مدیرعامل کانون پرورش فکری کشور با سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمد مرودی در این دیدار، ضمن قدردانی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری هرمزگان در خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان استان حمایت همه جانبه خود را اعلام کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با تاکید بر اهتمام استاندار در زمینه آموزش و پرورش گفت: آموزش کودکان و نوجوانان با مهارت‌های ارتباطی، اجتماعی و سبک زندگی از طریق روش‌های اثر بخش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت فعالیت برای کودکان و نوجوانان، گسترش خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان ضروری است.

مرودی تاکید کرد: همچنین باید شوراها و دهیاران روستاهای استان جهت بهره‌مندی از خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در منطقه خود ورود کنند.

انتهای پیام

نظر شما