شناسهٔ خبر: 66714563 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در پی اختلال ایجاد شده در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های نهایی ؛

حضور در محل آزمون با کارت شناسایی معتبر

سرپرست اداره کل آموزش و پروش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش آموزان برای دریافت کارت ورود به جلسه هیچ نگرانی نداشته باشند، از طریق کارت شناسایی معتبر هم می‌توانند در محل آزمون حاضر شوند.

صاحب‌خبر -

آمادگی ۴۰ هزار دانش آموز کهگیلویه وبویراحمدی در امتحانات نهایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در گفتگوی زنده تلفنی با بخش خبری شبکه استانی دنا، ضمن تقدیر وتشکر از سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد در رفع مشکلات زیرساختی حوزه‌های امتحانات نهایی گفت: دانش آموزانی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشوند، می‌توانند با دسترسی که در سامانه به مدیران داده خواهد شد به مدارس خود مراجعه کرده و از محل حوزه امتحانی شأن مطلع شوند.
وی، به دانش آموزان و خانواده‌ها اطمینان داد: برای دریافت کارت ورود به جلسه هیچ نگرانی نداشته باشند؛ لذا دانش آموزان این را بدانند که کارت ورود به جلسه تنها برای احراز هویت است و اگر موفق به دریافت کارت ورود جلسه نشدند از طریق کارت شناسایی معتبر می‌توانند در محل آزمون حاضر شوند.
جمالی بیان کرد: از روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه میز پاسخگویی در رابطه با امتحانات نهایی در ادارات آموزش وپرورش ۱۳ گانه استان دائر می‌شود و همکاران مشکلات احتمالی دانش آموزان در رابطه با مسائل مربوط به امتحانات نهایی را پیگیری و برطرف خواهند کرد.

نظر شما