شناسهٔ خبر: 66713734 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

افشای فساد گسترده در دومین تیم لیگ برتری

مهر

در شرایطی که بررسی پرونده فساد مالی در باشگاه مس باز است و روال قانونی و قضایی خود را طی می‌کند، کسب اطلاع کردیم در یک باشگاه لیگ برتری دیگر نیز فساد گسترده‌ای صورت گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، پس از آن که زوایای جدیدی از فساد مالی رخ داده در باشگاه مس رفسنجان منتشر و باعث ورود مراجع قضایی در این پرونده شد، مهدی تاج که برای حضور در کنگره فیفا به تایلند سفر کرده است، تصمیم گرفت از همانجا حکم برکناری خداداد افشاریان رییس کمیته داوران و سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات لیگ را صادر کند.

افشاریان در شرایطی از مسوولیت خود برکنار شد که علاوه بر ریاست کمیته داوران، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز بود و همین امر تبعاتی را برای مهدی تاج و فدراسیون فوتبال به همراه خواهد داشت.

پرونده مربوط به فساد مالی در باشگاه مس رفسنجان نه تنها به راهروهای فدراسیون فوتبال ربط پیدا کرد بلکه سازمان لیگ نیز یکی از اعضای درگیر در این پرونده بود که طی آن سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ چاره‌ای جز استعفا پیدا نکرد تا حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ با آن موافقت کرده و کشوری فرد دبیر فعلی را تا اطلاع ثانوی جانشین مهدی کند.

در حالی که رسیدگی به پرونده فساد در باشگاه مس جریان دارد و هنوز زوایای کامل آن بررسی نشده است، کسب اطلاع کردیم در یکی دیگر از باشگاه های لیگ برتری فساد گسترده ای صورت گرفته که بازهم رد پای یک مدیر فوتبالی چشمگیر است و بزودی از مسوولیتش برکنار خواهد شد.

پرونده فساد در این باشگاه لیگ برتری شهرستانی به جریان افتاده و براساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده چندین میلیون دلار در این باشگاه به صورت غیرقانونی جابجا شده است.

فساد در دومین باشگاه لیگ برتری در شرایطی وارد رسیدگی قضایی قرار گرفته که مهدی تاج رییس فدراسیون از نهادهای نظارتی خواسته است به طور جدی و دقیق این پرونده را بررسی و با متخلفان برخورد کنند.

نظر شما