شناسهٔ خبر: 66713629 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

وزیر ارشاد:

سربازان گمنام فرهنگ مروجان کتابخوانی هستند

محمدمهدی اسماعیلی در بازدید از غرفه‌های روستاها و عشایر دوستدار کتاب در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تاکید بر آنکه دانایی، توانستن را به همراه دارد تصریح کرد: سربازان گمنام حوزه فرهنگ؛ مروجان کتاب و کتابخوانی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ یاسر احمدوند، رئیس سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛ اسماعیل جانعلی‌پور، مدیر کمیته ناشران خارجی و مسئولان بخش‌های مختلف این نمایشگاه شامگاه 28 اردیبهشت از بخش غرفه‌داران روستاها و عشایر دوستدار کتاب بازدید کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از بازدید از غرفه‌های شهرهای خلاق، از غرفه سمنان که هشتمین پایتخت کتاب است بازدید کرد. وی در این غرفه اختراعات جوانان را مورد بررسی قرار داد و گفت: این بخش مختص افراد گمنامی است که تلاش می‌کنند دانایی میان مردم ایران افزایش پیدا کند، اینها سربازان گمنام فرهنگ هستند.

وی با تاکید بر آنکه دانایی، توانستن را به همراه دارد تصریح کرد: با افتخار خادمی اهالی کتاب را بر عهده داریم. هزاران برنامه و نشست‌های ادبی در حاشیه نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما