شناسهٔ خبر: 66713569 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

پیش‌بینی عجیب ترامپ از زمان وقوع جنگ جهانی سوم

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ می‌گوید که در پنج ماه منتهی به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، به دلیل بی‌کفایتی رئیس‌جمهور کنونی این کشور، ممکن است جنگ جهانی سوم آغاز شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در جمع حامیانش در مینه‌سوتا گفت: «با احمقی‌هایی که این کشور را اداره می‌کنند، افراد زیادی باقی نمی‌مانند؛ زیرا قدرت تسلیحات امروزی بسیار ترسناک است.»

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وی ادامه داد: «این احتمال وجود دارد که در پنج ماه آینده جنگ جهانی سوم رخ دهد چون ما افراد بی‌کفایتی داریم. خودتان میبینید که ما کشوری داریم که بسیار شکننده است. ما کشوری داریم که می‌تواند ‌خیلی سریع به جنگ جهانی سوم نزدیک شود، زیرا ما مردم احمقی داریم که کشورمان را اداره می‌کنند.»

ترامپ همچنین بار دیگر مدعی شد که درگیری روسیه و اوکراین و درگیری‌های «خاورمیانه» یا تورم بالا، در صورتی که خودش رئیس‌جمهور بود، اتفاق نمی‌افتادند.

خبر مرتبط
نقشه ترامپ فاش شد

اقتصادنیوز: منابع آگاه مدعی شده اند اگر دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود، تمرکز اصلی آژانس بین‌المللی انرژی را به امنیت انرژی و تامین سوخت فسیلی برخواهد گرداند.

دونالد ترامپ بارها گفته است در صورتی که بار دیگر وارد کاخ سفید شود، می‌تواند ظرف مدت کوتاهی به جنگ اوکراین پایان دهد اما به برنامه خاصی اشاره نکرده و از طرف دیگر، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید طرحی صلحی که شامل واگذاری اراضی باشد، نمی‌پذیرد. 

خبر مرتبط
زمان دقیق اولین مناظره بایدن و ترامپ مشخص شد!

اقتصادنیوز: رییس جمهور آمریکا با طرح کردن برگزاری مناظره انتخاباتی، دونالد ترامپ رقیب خود در انتخابات 2024 را به چالش کشید.

نظر شما