شناسهٔ خبر: 66712899 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

هدف «خوش نمک» سرگرمی، نشاط و خنده مردم است

مومن نژاد گفت: افرادی در برنامه خوش نمک شرکت می‌کنند که بتوانند مردم را بخندانند.

صاحب‌خبر -

مقداد مومن نژاد تهیه کننده خوش نمک گفت: سری جدید برنامه «خوش نمک» به تازگی پخش خود را با تغییرات جدید آغاز کرد، فصل گذشته میلاد صالح‌پور اجرای این برنامه را برعهده داشت و در فصل جدید از علی فریادی و علی زرگر بهره می‌بریم.

وی افزود: آقای صالح پور به دلیل اینکه در کیش زندگی می‌کردند رفت و آمد‌ها به خاطر ضبط‌های طولانی برنامه سخت بود و از طرفی با توجه به تغییرات در محتوای برنامه و ماموریت شبکه در معرفی افراد جدید تصمیم گرفتیم استند آپ‌های جوان دیگری در برنامه حضور داشته باشند.

خوش نمک

مومن نژاد درباره چالش برنامه توضیح داد: چالش اصلی برنامه این است که افرادی که بتواند مردم را بخندانند کم داریم و شرکت کنندگانی که در برنامه حضور پیدا کردند و تست دادند تعداد کمی از آنها در برنامه حضور پیدا کردند و باید جایگزین برای آنها داشته باشیم.

وی افزود: هدف برنامه «خوش نمک» سرگرمی، نشاط و خنده از ته دل مردم است و افرادی دربرنامه شرکت کنند که بتوانند مردم را بخندانند و مخاطبان برنامه در این ۵۰ دقیقه شاد باشند و بیشتر به دنبال مخاطبان جوان هستیم چراکه طنز برنامه ما بیشتر جوان پسند است و شاید دهه‌های بالا نتوانند با طنز برنامه ارتباط برقرار کنند.

<div id="video-display-embed-code_19321959"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8736153/19321959?width=400&height=300"></script></div>

این تهیه کننده درباره تعداد شرکت کنندگان گفت: در فصل جدید برنامه «خوش نمک» ۶۴ نفر به صورت گروهی به رقابت می‌کنند که هر شب چهار نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده، یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند و ۳۲ گروه هستند که در نهایت ۸ گروه به مرحله نیمه نهایی و در نهایت دو نیم به فینال می‌رسند. در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت‌کنندگان رأی خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. 

گفتنی است سری جدید برنامه «خوش نمک» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان با اجرای علی فریادی و علی زرگر  از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۱ و بازپخش این برنامه در ساعت‌های دو ۳۰ دقیقه، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد از شبکه نسیم پخش می‌شود.

نظر شما