شناسهٔ خبر: 66712758 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ابوترابی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم باید در انتخاب شهرداران دخیل باشند

منتخب مجلس دوازدهم گفت: اصلاح قانون انتخابات شورا‌ها اهمیت بسیاری دارد و باید به سمتی حرکت کنیم که مردم در انتخاب شهرداران دخیل باشند.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل ابوترابی منتخب مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره مهم‌ترین اولویت‌های مجلس دوازدهم اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید هرکدام در حوزه تخصص خود اولویت‌های کشور را بشناسند و در کمیسیون‌های تخصصی برای حل آن چاره اندیشی کنند.

وی با اشاره به نقش مجلس دوازدهم در تحقق شعار سال افزود: نمایندگان می‌توانند با بهره گیری از ظرفیت مردم در حوزه‌های انتخابیه به تحقق شعار سال کمک کنند. 

منتخب مجلس دوازدهم گفت: معتقدم که اقتصاد و معیشت باید اولویت اول همه نمایندگان مجلس باشد، اما کار ویژه و چاره اندیشی به صورت ویژه باید در کمیسیون‌های اقتصادی صورت گیرد.

نماینده مردم نجف آباد متذکر شد: نمایندگان صاحب دانش اقتصادی با به کمک مرکز پژوهش‌ها و متخصصان باید به راه حل‌های مناسبی برای برون رفت از شرایط فعلی و جنگ اقتصادی بیاندیشند.

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی محلی درباره اولویت‌های مهم کمیسیون متبوع خود در مجلس دوازدهم تاکید کرد: اصلاح قانون انتخابات شورا‌ها اهمیت بسیاری دارد و باید به سمتی حرکت کنیم که مردم در انتخاب شهرداران دخیل باشند.

نظر شما