شناسهٔ خبر: 66712289 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پرسپولیس-آبی خوزستان بدون شهاب و نبیل

پرسپولیس نسبت به بازی رفت با استقلال خوزستان دو مهاجم نوک خود را در اختیار ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس سه شنبه شب این هفته در حالی به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت که خط حمله این تیم نسبت به بازی رفت در اهواز تغییر عمدهای داشته است.

در بازی رفت شهاب زاهدی مهاجم فیکس سرخ‌ها بود و دقیقه 64 نبیل باهویی هم کنار او به میدان رفت تا برای اندک دقایقی در فصول اخیر سرخ‌ها با دو مهاجم نوک کلاسیک بازی کنند.

در آن مسابقه پرسپولیس دو بار از حریف چغرش عقب افتاد اما هر دو بار برگشت هر چند در نهایت یک امتیاز از آن مسابقه کافی نبود و همین حالا در کورس برای قهرمانی باید حسرت امتیازهای از دست رفته در بازی‌های اینچنینی را بخورد.

در آن مسابقه شهاب زاهدی قصد داشت از رو نقطه پنالتی و خطایی که روی میلاد سرلک حادث شده بود پنجمین گلش در لیگ برتر را به ثمر برساند که کنعانی‌زادگان خواست خودش پنالتی بزند و زاهدی هم به راحتی قبول کرد و توپ را به او داد.

نبیل باهویی هم در میانه نیمه دوم به زمین آمد و روی پاس با سر عالیشاه از یک ضربه کرنر موفق شد دروازه میزبان را باز کند. شادی نبیل باهویی در صحنه گل دوم و البته شهاب زاهدی فوق العاده تماشایی بود. در این بین باهویی کاملا از خود بیخود شد و پیراهنش را هم از تنش بیرون آورد تا مشخص شود چه فشاری را به خاطر گل نزدن‌هایش تحمل می‌کرده است.

2023089

این گل اولین و آخرین گل باهویی برای پرسپولیس بود  تا درخاطر خودش و هواداران تیمش بماند. حالا نه شهاب زاهدی نه باهویی جایی در پرسپولیس ندارند با این تفاوت که شهاب در جی لیگ ژاپن می‌درخشد اما نبیل بدون تیم مانده است.

نظر شما