شناسهٔ خبر: 66711886 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

با حکم دبیر مجمع عالی حکمت اسلامی استان صورت گرفت؛

انتصاب مدیرکل کانون کرمانشاه به‌عنوان مدیر گروه علمی مطالعات فلسفه‌ی اسلامی برای کودک و نوجوان

با حکم دبیر مجمع عالی حکمت اسلامی استان، انتصاب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه به‌عنوان مدیر گروه علمی مطالعات فلسفه‌ی اسلامی برای کودک و نوجوان صورت گرفت.

صاحب‌خبر -

با گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، با حکم دبیر مجمع عالی حکمت اسلامی استان، انتصاب دکتر محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به‌عنوان مدیر گروه علمی مطالعات فلسفه‌ی اسلامی برای کودک و نوجوان صورت گرفت.
در متن حکم مدیریت گروه علمی فلسفه‌ی اسلامی برای کودکان و نوجوانان آمده است: نظر به توانمندی‌های علمی و شایستگی‌های اجرایی حضرتعالی و با توجه به مصوبه‌ی شورای برنامه‌ریزی مجمع عالی حکمت اسلامی استان، از تاریخ  ۱۴۰۳/۳/۱۶ به مدت یک‌سال به‌عنوان مدیر گروه علمی فلسفه‌ی اسلامی برای کودکان و نوجوانان منصوب می‌گردید.
امید است با جدیت و خلاقیت حضرتعالی، برگزاری جلسات پربار و منظم گروه، برنامه‌های متنوع نشست علمی درس گفتار و دیگر اقدامات سودمند رقم بخورد و در نتیجه به ارتقای فضای علمی و حکمی این دیار بیانجامد.
گفتنی‌ است این مهم از راه تعامل با نهادهای علمی حوزوی و دانشگاهی و نیز هم‌افزایی با دیگر گروه‌های علمی مجمع و همچنین هماهنگی با شورای برنامه‌ریزی تحقق می‌پذیرد.

نظر شما