شناسهٔ خبر: 66711806 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

چه کسانی در روضه های خانگی سردار سلیمانی حضور داشتند؟

رئیس سازمان بسیج مداحان با بیان اینکه شهید سلیمانی در روزهای جمعه روضه خانگی داشت و روضه خانگی حاج قاسم ترک نمی‌شد، گفت: برگزاری این جلسات باید تقویت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی خورسندی، با اشاره به اهمیت برگزاری روضه‌های خانگی در منازل اظهار داشت: محلی که روضه در آن خوانده می‌شود، محل نزول ملائک است و برگزاری این جلسات در منازل باعث تربیت و پاکی بچه‌ها می‌شود.

بنابر گزارش تسنیم، وی با تاکید بر اینکه همه سعی کنند برگزاری روضه‌های خانگی را در منازل خود داشته باشند و برگزاری این جلسات را تقویت کنند، ادامه داد: البته نقاط قوت و ضعف روضه‌های خانگی باید شناسایی و قوت‌شناسی شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی کشور با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در روزهای جمعه روضه خانگی داشت و روضه خانگی حاج قاسم ترک نمی‌شد، افزود: این توفیق نصیب من شد که در زمان حیات شهید سلیمانی در یکی از این جلسات حضور داشتم و روضه خانگی ایشان را خواندم و این توفیق برای من ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این توفیق در ایام دهه کرامت نصیب من شد و من در آن مراسم از امام رضا علیه السلام خواندم، گفت: حاج قاسم تاکید داشتند که در این جلسات حتماً یک روحانی یا یک عالم سخنانی را بیان کنند و یک روضه‌خوان روضه بخواند.

خورسندی با بیان اینکه در آن مجلس تنها خود حاج قاسم و خانواده ایشان حضور داشتند و جمعیت خیلی کم و انگشت شماری بودیم اما مجلس اثربخشی بود، ادامه داد: حاج قاسم خیلی متواضعانه و محترمانه به نوکران امام حسین (ع) توجه کردند و همه اینها برای ما درس است.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی تا درب منزل و کنار خودرو ما را همراهی کردند، افزود: روزی حیاط منزل حاج قاسم عکس یادگاری گرفتیم و من حتی قول شفاعت از ایشان گرفتم.

27215

نظر شما