شناسهٔ خبر: 66711638 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در شب بد رونالدو، النصر دربی را نبرد

فرار الهلال از اولین شکست فصل به شکلی عجیب!

الهلال توانست با گلی که میتروویچ در دقیقه 90+10 وارد دروازه النصر کرد، از شکست در دربی ریاض فرار کرده تا 2 هفته تا کسب جام طلایی فاصله داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، حساس‌ترین دیدار هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رسید. خطای سادیو مانه در وقت‌های تلف شده باعث شد تا داور یک پنالتی برای الهلال اعلام کند و الکساندر میتروویچ در دقیقه 100 بازی را به تساوی کشاند تا نخستین شکست این فصل الهلال که قهرمانی خود را هفته قبل قطعی کرده بود، رقم نخورد.

ویدئو: 333064

دروازه الهلال به شکل باورنکردنی و در همان ثانیه 23 مسابقه باز شد. پس از حرکتی که أیمن یحیی از سمت چپ آغاز کرد، او توپ را برای رونالدو فرستاد. فوق ستاره پرتغالی نیز با یک پاس در عرض توپ را به هموطنش اوتاویو مونتیرو سپرد. این بازیکن نیز از پشت محوطه جریمه با یک شلیک تماشایی، توپ را دور از دستان یاسین بونو، به گوشه دروازه فرستاد و بازی را یک بر صفر کرد.

2023020 2023023

رونالدو می.توانست در دقیقه 10 اختلاف را افزایش دهد. ارسال تماشایی اوتاویو به محوطه جریمه، نصیب کریستیانو شد که ضربه یک ضرب او با پای چپ، به تور کنار دروازه الهلال برخورد کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه 27 بود که کریستیانو بک موقعیت بسیار خوب را از دست داد. عبدالله الخیبری از سمت راست به حرکت درآمد و با یک پاس در عرض تماشایی، توپ را برای رونالدو ارسال کرد اما او به بدترین شکل ممکن به توپ ضربه زد که با برخورد توپ به بغل پای این بازیکن، راهی اوت شد.

رونالدو در دقیقه 42 یک بخت گلزنی دیگر را نیز هدر داد. ارسال سادیو مانه از سمت چپ به ضربه سر CR7 به بیرون رفت. الهلال در وقت‌های اضافه نیز یک فرصت داشت که شوت ساویچ از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت تا بازی در نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر النصر به پایان برسد.

2023025

قهرمان عربستان ظرف سه دقیقه، دو موقعیت خوب داشت. ابتدا ارسال سعود عبدالحمید با ضربه سر ساویچ به تور کنار دروازه برخورد کرد و سپس میتروویچ توانست دروازه النصر را باز کند که این گل به دلیل آفساید بازیکن الهلال مردود اعلام شد.

النصر در دقیقه 60 فرصت بسیار خوبی داشت که ضربه أیمن یحیی پس از برخورد به پای مدافع الهلال تغییر مسیر داد ولی با واکنش دیدنی بونو راهی کرنر شد. الهلال در دقیقه 79 یک موقعیت استثنایی را به شکلی عجیب و باورنکردنی از دست داد. ارسال مایکل دلگادو مقابل دروازه النصر و بدون هیچ مزاحمی به میتروویچ رسید که ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

رونالدو در دقیقه 80 به شکلی باورنکردنی، موقعیت فوق العاده دیگری را از دست داد. حرکت عبدالله الخیبری از سمت راست و فرار او از قلب خط دفاعی، با موقعیتی دقیقا مشابه با فرصت نیمه اول برای النصر همراه شد. پاس در عرض الخیبری مقابل دروازه به رونالدو رسید که ضربه او با برخورد به یاسین بونو راهی کرنر شد.

در ادامه نیز کرنر ارسالی اوتاویو با ضربه سر آیمریک لاپورت را یاسین بونو با واکنشی دیدنی دفع کرد و در برگشت نیز ضربه سر الخیبری به تیرک دروازه برخورد کرد و راهی کرنر شد.

در شرایطی که بازی با پیروزی النصر رو به پایان بود، برخورد دست سادیو مانه با صورت سعود عبدالحمید در دقیقه 90+5 باعث جنجال بزرگی در استادیوم الاول پارک شد و داور اسپانیایی پس از بازبینی صحنه، در دقیقه 90+10 یک ضربه پنالتی برای الهلال اعلام کرد که الکساندر میتروویچ آن را به گل تساوی تبدیل کرد.

2023027 2023028

این بازی در نهایت با تساوی یک – یک به پایان رسید تا الهلال از نخستین شکست خود در این فصل فرار کرده و با توجه به اینکه فقط دو هفته از این فصل باقی مانده، به احتمال فراوان جام طلایی را از آن خود کند.

نظر شما