شناسهٔ خبر: 66710828 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

زمانی خانه‌های مردم هشت فرزند داشت

امام جمعه قزوین: آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها کاری کردند که مردم ایران دارای فقط یک بچه باشد!

خبرگزاری ایلنا

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: دشمنان و صیهونیست ها، آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در طول سالیان دراز کاری کردند که خانه‌های مردم ما که زمانی تا هشت فرزند داشتند به خانه‌هایی تبدیل شود که دارای فقط یک بچه باشد و این خسارتی است که دشمنان قسم خورده اسلام به مرور زمان به ما وارد کردند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین اظهار کرد: فردا اگر آمار و ارقام جمعیت آوری تغییری نکند، همه مسئولیت خانواده بر دوش یک فرزند خواهد بود و دیگر نمی‌توان کارمند، کشاروز و پزشک داشته باشیم، اما فرزندان متعدد در خانواده به عنوان یک برکت برای جامعه محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام عابدینی تاکید کرد: دولت سیزدهم خوشبختانه گام‌های تشویقی و موثری را برای جوانی جمعیت برداشته و امیدواریم این تشویق‌ها هر چه بیشتر عملی‌تر شوند و جوانان برای فرزندآوری شوق بیشتری پیدا کنند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه سقط جنین معصیت و حرام است، یعنی بنده خدا از بین می‌رود و نابودی و بیچارگی به دنبالش می‌آید، تصریح کرد: خداوند انتقام این اطفال معصوم را از همه کسانی که در این قتل شریک هستند را می‌گیرد چرا که خداوند رزق زندگی را می‌دهد و نباید به خاطر فقر و معیشت، این ظلم خطرناک صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سوم خردادماه، اظهار کرد: بزرگداشت فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه را پیش رو داریم که روز مقاومت، ایثار و پیروزی است چرا که خرمشهر با قدرت خدایی آزاد شد.

حجت الاسلام عابدینی ادامه داد: آمریکا و پیروانش بعد از شکست از ایران، عراق، سوریه، افغانستان، غزه، یمن و آفریقا باید از کاخ سفید و در بیقوله‌های خالی زندگی کنند چرا که سیاهی، ذلت و شکست نصیب آن‌ها شده است.

وی ادامه داد: عضو جدید مقاومت اسلامی در بحرین جماعتی به نام سرایا الاشتر، صیهونیست‌ها را با موشک مورد هدف خود قرار دادند که مقدم آن‌ها را گرامی می‌داریم و می‌دانیم که امت اسلام در مقابل دولت‌های خیانتکار و سازش طلب خواهند ایستاد و شاهد پیشرفت کیفی و کمی مقاومت اسلامی خواهند بود.

نظر شما