شناسهٔ خبر: 66710325 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان:

فوتبال اصفهان راه زیادی برای استانداردشدن دارد / در حد وسع‌مان جواب‌گوی جامعه بودیم

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان: هنوز پنج‌ماه ماده باید ببینیم عملکردمان چه خواهد بود و چه اتفاقی خواهد افتاد. سعی کردیم در حد وسع‌مان جواب‌گو جامعه فوتبال اصفهان باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _جمعه بیست‌وهشتم اردیبهشت_ مراسم اختتامیه لیگ‌های استان و کشوری فوتبال، فوتبال‌ساحلی و فوتسال همچنین تجلیل از فعالان حوزه رسانه در سالن همایش‌های کوثر با حضور جمعی از مسئولان و مدیران هیئت فوتبال و باشگاه‌های خصوصی و دولتی استان اصفهان برگزار شد.

علی طاهری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این فصل نزدیک دو هزار مسابقه برگزار شد و امروز از تمام اعضا زحمتکش جامع فوتبال تجلیل شد. فوتبال اصفهان جامعه عظیمی دارد و تا جایی که به سطح استاندارد برسد، راه زیاد و کار سختی در پیش است. فوتبال اصفهان فقط در دو باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن خلاصه نمی‌شود.

وی افزود: باید امکانات سخت افزاری لازم فراهم باشد و در لیگ‌های پایین‌تر نیز نماینده داشته باشیم و که زمان‌بر است. نباید در حد شعار باشد. از اقای طغیانی و اعضا شورای شهر تشکر می‌کنم. تیم باشگاه دکتر تامین امسال قدری دلسرد شدند اما با صحبت‌های شده تا سه‌ماه آینده مشکل زمین حل می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان خاطرنشان کرد: بخش خصوصی نیاز به دیده شدن دارد. انشالله برای نیم‌فصل دوم این امکان زیرساختی فراهم شود. هنوز پنج‌ماه ماده باید ببینیم عملکردمان چه خواهد بود و چه اتفاقی خواهد افتاد. از مهر ۱۳۹۹ که آمدم موضوع کرونا بود، در این مدت چهار رئیس فدراسیون عوض شدند و اساسنامه فدراسیون در حال تغییر بود. سعی کردیم در حد وسع‌مان جواب‌گو جامعه فوتبال اصفهان باشیم.

نظر شما