شناسهٔ خبر: 66710221 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گزیده خطبه های نماز جمعه در شهرهای استان اردبیل

خطیبان جمعه در شهرهای مختلف استان امروز در خطبه های نماز جمعه به اهمیت فتح خرمشهر، حل مشکل آب برای گسترش کشاورزی در منطقه و توجه به پیامدهای پیری جمعیت اشاره کردند.

صاحب‌خبر -

گزیده خطبه های نماز جمعه در شهرهای استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل حجت الاسلام صفری امام جمعه گرمی ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: ما باید از فتح خرمشهر برای فتح خرمشهرهای دیگر درس بگیریم. امروز معیشت مردم، جهاد تبیین و کشف و خنثی سازی توطئه های دشمن از مصادیق خرمشهر است.
حجت الااسلام باقری بنابی امام جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه سوم خرداد نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است، افزود: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس اقتدار و عظمت ملت ایران را به جهانیان ثابت کرد.
حجت الاسلام امیدوار امام جمعه کلور با اشاره به ولادت باسعادت امام رضا (ع) گفت: ولادت حضرت اوج دهه کرامت است و معرفت و ولایت اهل بیت(ع) منتی است از طرف خداوند متعال و جمیع تمام خیرات.
حجت الاسلام جعفرزاده امام جمعه اصلاندوز گفت: ارمنستان باید از تلاش برای مشارکت دادن کشورهای ثالث در روند صلح صرف نظر کرده و مذاکرات مستقیم با آذربایجان را برای پیشرفت آینده ملت خود انتخاب کند.
حجت الاسلام قدرتی امام جمعه انگوت با بیان اینکه پیری جمعیت پیامدهای خطرناک دارد، افزود: اگر سیاست های تشویقی در جوان سازی جمعیت اعمال شود، اتفاق خوبی رقم می خورد.
حجت الاسلام عزیزی امام جمعه بیله سوار با بیان اینکه مشکل آینده مغان کمبود آب است، افزود: با توجه به ظرفیت بالای مغان برای کشاورزی از مسئولان درخواست داریم این موضوع را در اولویت برنامه خود قرار دهند.
حجت الاسلام اسدی خطیب نماز جمعه خلخال با اشاره به اهمیت آب قزل اوزن در رونق کشاورزی منطقه گفت: مطالبه اصلی مردم حق آبه قزل اوزن است و شفاف سازی این موضوع از وظایف مسئولان می باشد.
حجت الاسلام صفابخش امام جمعه هشجین گفت: مشاهده مشکلات باید موجب افزایش انگیزه برای یافتن راه‌های رفع آنها و کمک به افرادی ‌شود که در میدان برای حل آنها تلاش می‌کنند.

نظر شما