شناسهٔ خبر: 66710067 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون ویژه آب شورای شهر اصفهان:

مدیران روابط عمومی رهبران سازمان شهرداری هستند/ لزوم امیدآفرینی در جامعه

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شهری که به تعبیر مدیریت شهری «شهر زندگی» است و تمام ویژگی‌ها را باید در خود جای دهد، مدیران روابط عمومی رهبران سازمان شهرداری هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی در نشست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان به‌مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی و تجلیل از برگزیدگان دوره کارا اظهار کرد: تابلوی عظیم یک اتفاق را روابط عمومی‌ها ترسیم می‌کنند؛ در شهر اصفهان که در همه چیز سرآمد است و شهری که به تعبیر مدیریت شهری «شهر زندگی» است و تمام ویژگی‌ها را باید در خود جای دهد، مدیران روابط عمومی رهبران سازمان شهرداری هستند.

وی افزود: حرکتی که مجموعه مدیریت شهری با اعتبار، امکان، فرصت‌ها و آنچه باید انجام دهد، مدیران روابط عمومی می‌توانند نهادینه کنند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به مدیران روابط عمومی معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق شهرداری اصفهان گفت: در انجام مأموریت فقط تکلیف‌گرا باشید؛ از شما توقع داریم راست بگویید، حرکت رو به جلو داشته باشید، در اذهان مردم ایجاد نشاط کنید و به آن‌ها در اطلاع‌رسانی و تعیین تکلیف خواسته‌هایشان کمک کنید.

نادرالاصلی با بیان اینکه یکی از پایه‌های اساسی هر اقدام مدیریت شهری است و روابط عمومی‌ها فعالیت آن را نشان داده‌اند، اضافه کرد: امروز نیاز به امید آفرینی داریم، بنابراین باید کارهایی که در مدیریت شهری انجام می‌شود به خوبی اطلاع‌رسانی شود.

نظر شما