شناسهٔ خبر: 66709761 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز شنبه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان میاندوآب

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب در شورای اداری این شهرستان از اجرای برنامه شنبه‌های محرومیت‌زدایی از هفته آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

آغاز شنبه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    محمدرضا رضایی   در شورای اداری شهرستان میاندوآب با بیان اینکه از اول انقلاب مسیر سد نوروزلو تصرف شده بود، اظهار کرد: از مدیران اداره‌های امور منابع آب و راهداری به جهت اقدام برای رفع تصرف این مسیر به عرض ۳۰ متر قدردانی می‌کنم.

وی همچنین با اشاره به اینکه یک نفر خیر در کوی وکیل‌کندی یک قطعه زمین به مساحت ۶ هزار مترمربع برای حوزه آموزشی، فرهنگی و سلامت اهدا کرده است، افزود: از این زمین یک‌هزار مترمربع برای احداث کتابخانه اهدا شده و بابت پیگیری‌هایی که توسط اداره کتابخانه شهرستان انجام گرفته، از سوی مقام عالی استان، ۳۰ میلیارد ریال برای آن اختصاص یافت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب همچنین با قدردانی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گفت: تعداد واحدهای مقاوم‌سازی شده شهرستان از یک هزار و ۲۰۰ واحد به یک هزار و ۷۰۰ واحد افزایش یافته و از این نظر میاندوآب رتبه دوم استانی و از نظر جذب اعتبارات رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

رضایی همچنین از اتمام طرح روشنایی بزرگراه الغدیر در روزهای آتی خبر داد و تاکید کرد: اداره‌های شهرستان در هر جایی به مشکل برخوردند بدانند که در آن صورت شهر متضرر می‌شود و نیاز است در این صورت فرمانداری و دستگاه قضائی شهرستان را در جریان بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه اداره‌هایی که به شبکه دولت متصل نیستند باید وصل شوند، تصریح کرد: در جلسه گذشته شورای اداری به ادارات گفته بودیم که برنامه سالانه خود را آخر اردیبهشت ماه ارائه دهند که برخی از اداره‌ها ارسال کرده‌اند و مابقی هم ارسال کنند.

رضایی بیان کرد: در خصوص برنامه سالانه با کسی شوخی نداریم و باید مدیران در این زمینه جدیت به خرج دهند چرا که مدیری اگر برنامه نداشته باشد عذر آن خواسته می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب همچنین با اشاره به اینکه از این پس هنگام اذان مغرب به همراه خبرنگاران در ادارات حضور می‌یابیم، اظهار کرد: در این بازدیدها شاخص‌های ارزیابی عملکرد، میزان تحقق این شاخص‌ها، مقایسه آن با سال قبل و برنامه‌های سال‌جاری مورد بررسی قرار گرفته و توسط اصحاب رسانه منتشر خواهد شد.

رضایی با توجه به برگزاری جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در روزهای آینده عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی اگر دفاع خوبی از طرح‌های خود داشته باشند، اعتبار خوبی دریافت خواهند کرد و اگر فرصت‌سوزی شود باید تا یک سال دیگر منتظر بمانیم که این هم به ضرر شهر است.‌

وی برخی اداره‌های شهرستان را ملزم به رفع تصرف در راستای صیانت از حقوق بیت‌المال کرد و گفت: راه و شهرسازی، راهداری، امور منابع آب، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی امسال اهتمام ویژه‌ای در رفع تصرف‌ها داشته باشند.

رضایی در بخش پایانی سخنان خود از اجرای برنامه شنبه‌های محرومیت‌زدایی از هفته آینده خبر داد.

نظر شما