شناسهٔ خبر: 66709725 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید امام جمعه آذربایجان غربی براهتمام منتخبان مردم به حل مسائل کلیدیِ کشور

امامان جمعه شهرهای آذربایجان غربی گفتند: نمایندگان منتخب این دوره با وحدت و همدلی راه تعامل را در پیش گرفته و به حل مسائل کلیدیِ کشور اهتمام ورزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امامان جمعه شهرهای استان در خطبه های این هفته نماز جمعه، با اشاره به درپیش بودنِ آغازبکار مجلس دوازدهم اظهار داشتند: نمایندگان منتخب این دوره با وحدت و همدلی راه تعامل را در پیش گرفته و به حل مسائل کلیدیِ کشور اهتمام ورزند.

ائمه جمعه استان تصریح کردند: نمایندگان مجلس باید در راستای رونق اقتصادی حوزه انتخابیه و توجه به مطالبات مردم فعال باشند.

 خطیبان نماز جمعه شهرها در ادامه خطبه ها به موضوع جوانی جمعیت اشاره و اظهار داشتند: افزایش سن ازدواج و موانع بر سر راه آن موضوع جوانی جمعیت را تحت تاثیر قرار داده و این مسئله نیازمند توجه و اهتمام بیشتری –ست.

امامان جمعه شهرهای استان تاکید کردند، برای تسهیل ازدواج جوانان باید دستگاهای متولی فعالتر بوده و زمینه مساعدت و اعطای تسهیلات را فراهم کنند.

ائمه جمعه شهرها در بخش دیگر خطبه ها بااشاره به خروج سربازان آمریکایی مستقر در غرب آفریقا خاطرنشان کردند، این مسئله نشان دهنده تغییر در موازنه قدرت و نقش آفرینی سایر کشورها در عرصه بین المللی است.

امامان جمعه شهرهای استان در ادامه بار دیگر بر تداوم حمایت از آرمان فلسطین تاکید و اظهار داشتند: همگان باید در کنار مردم مظلوم غزه قرار گرفته و با فعال ساختنِ دیپلماسی بین المللی عرصه را بر جنایات رژیم اشغالگر تنگ تر کنند.

گرامیداشتِ سوم خرداد در آستانه فرارسیدن سالروز آزادی خرمشهر محور دیگرِ خطبه های امروز نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی بود.

 

<div id="video-display-embed-code_11124318"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4236863/11124318?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما