شناسهٔ خبر: 66709378 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

خدمت‌رسانی مترو و اتوبوسرانی به میهمانان اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها تا شامگاه امشب

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها، ساعت ۱۶ امروز- جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه- با حضور گسترده مردم از میدان ولیعصر (عج) تا میدان هفت تیر آغاز شد و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر، همزمان با برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها علاوه بر پیش‌بینی تمهیدات ترافیکی، شرکت بهره‌برداری مترو و شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابجایی شهروندان و حاضران در این اجتماع بزرگ خدمات‌رسانی خود را از ساعاتی پیش آغاز کردند.

همزمان با آغاز این جشن و با توجه به پیش‌بینی استقبال مسافری و به منظور تسهیل در بازگشت شرکت‌کنندگان، سرفاصله حرکت قطارها در خطوط یک، سه و شش کاهش یافته و سرویس‌دهی در تمامی خطوط درون‌شهری از مبادی تا ساعت ۲۲:۳۰ ادامه خواهد یافت.

ایستگاه‌های مترو شهدای هفتم تیر، میدان حضرت ولی‌عصر (عج)، میدان جهاد، تئاتر شهر و بوستان لاله به عنوان نزدیکترین دسترسی‌ها برای رسیدن به مراسم در نظر گرفته شده و مسافران می‌توانند در صورت شلوغی ایستگاه‌های میدان حضرت ولی‌عصر (عج) و شهدای هفتم تیر از ایستگاه‌های میدان جهاد، بوستان لاله و تئاتر شهر برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند.

همچنین ناوگان اتوبوسرانی تهران با آمادگی کامل برای تسهیل جابجایی شرکت کنندگان در مراسم جشن ویژه امام رضایی‌ها در حال خدمات رسانی است.

اتوبوس های این شرکت از ۸ مبدأ میدان آزادی، شهرک شهید بروجردی، میدان خراسان، شهرک شهید محلاتی، میدان رسالت، میدان راه آهن، صادقیه و شهرری در حال انتقال شرکت‌کنندگان به محدوده برگزاری مراسم هستند.

جابجایی مسافران از ۲ ساعت پیش از مراسم آغاز شده و این عملیات تا جابجایی آخرین شهروند در شامگاه جمعه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما