شناسهٔ خبر: 66709347 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عملیات رسانه‌ای، پیوست عملیات وعده صادق

مسئول اشراف سازمان بسیج: اهمیت نقش اطلاع رسانی در عملیات وعده صادق به خوبی مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول اشراف سازمان بسیج گفت: امیدآفرینی و جریان‌سازی وظایف کلیدی روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی و خصوصی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سردار مقداد فرمانی در همایش روابط عمومی و ارتباطات که در سپاه روح الله استان مرکزی برگزار شد، افزود: اطلاع رسانی، اقناع‌سازی، ترغیب و جذب افکار به سمت اهدف تعیین شده از دیگر وظایف روابط عمومی‌ها است.

او گفت: اهمیت نقش اطلاع رسانی در عملیات وعده صادق به خوبی مشخص شد، پیوست وعده صادق عملیات رسانه‌ای بود که چهره حق به جهانیان مخابره شد و جوانان کشورهای مختلف از جمله آمریکا نسبت به ظلم رژیم صهیونیستی و مظلومیت مردم غزه آگاه‌تر از قبل شدند.

به گفته سردار فرمانی مهمترین بخش اقدام روابط عمومی‌ها در خصوص اطلاع‌رسانی اقدام به موقع و سرعت کار است، زمانی که یک جریان اتفاق می‌افتد باید اطلاع رسانی شود و از دست دادن زمان ارزش خبر را از بین می‌برد که باید به این امر واقف بود.

سردار فرمانی این را هم گفت که بسیج اقدامات مختلفی در نقاط مختلف کشور به ویژه نقاط محروم انجام می‌دهد و این روابط عمومی‌ نهادها هستند که نقش مهم اطلاع رسانی در خصوص اینگونه اقدامات را دارند و باید زبان حق باشند. انعکاس اقدامات بسیج و سپاه در جامعه موج عظیمی از امید را به جامعه تزریق و زمینه ساز همراهی مردم است.

<div id="video-display-embed-code_11124101"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4236833/11124101?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما