شناسهٔ خبر: 66709004 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

امام جمعه قزوین: افرادی که به خاطر مسائل مالی ازدواج نمی‌کنند همیشه درمانده‌اند

عبدالکریم عابدینی تکیه زدن ازدواج و فرزند آوری به مسائل مالی را ناشی از یک نگاه غلط دانست و تأکید کرد: باید به این جوان‌ها گفت از پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگتان جویا شوید که آیا وقتی ازدواج کردند همه‌چیزشان روبه‌راه بود؟

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین، در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرارسیدن روز ملی جمعیت ادامه داد: کم شدن جمعیت خانواده‌ها توطئه غربی‌ها بوده و نشاط را از زندگی و خانه‌ها ما دور کرد.

بنا بر روایت مهر، عابدینی توطئه کاهش جمعیت را یک توطئه از سوی دشمنان این ملت و اسلام دانست و تصریح کرد: اگر شاهد تغییر روند جمعیتی کشور نباشیم در آینده یک پدر و مادر پیر و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های پیر روی دست جامعه خواهند ماند.

وی تکیه زدن ازدواج و فرزند آوری به مسائل مالی را ناشی از یک نگاه غلط دانست و تأکید کرد: باید به این جوان‌ها گفت از پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگتان جویا شوید که آیا وقتی ازدواج کردند همه‌چیزشان روبه‌راه بود؟

امام جمعه قزوین ازدواج و فرزند را باعث افزایش رزق و روزی دانست و ادامه داد: افرادی که به خاطر مسائل مالی ازدواج نمی‌کنند همیشه درمانده‌اند، حتی اگر ازدواج هم نکنند، باز درمانده‌اند اما آن‌کسی که توکل می‌کند، به خدا سوءظن ندارد.

2929

نظر شما