شناسهٔ خبر: 66708803 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اذعان اتحادیه اروپا به تلاش برای از سرگیری اجرای برجام

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا در مصاحبه ای اعلام کرد که مسئول سیاست خارجی اتحادیه و تیم او، همچنان برای ازسرگیری اجرای کامل توافق سال ۹۴ تلاش می‌کنند. سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا در مصاحبه ای اعلام کرد که مسئول سیاست خارجی اتحادیه و تیم او، همچنان برای ازسرگیری اجرای کامل توافق سال ۹۴ تلاش می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا در مصاحبه ای اعلام کرد که مسئول سیاست خارجی اتحادیه و تیم او، همچنان برای ازسرگیری اجرای کامل توافق سال ۹۴ تلاش می‌کنند.

 پیتر استانو در این مصاحبه که با شبکه رادیویی «اروپای آزاد» انجام شد، ادعا کرد که هدف اتحادیه اروپا همواره این بوده است که از طریق راه‌حل دیپلماتیک، از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری کنند.

این مقام اروپایی در تداوم ادعاهای سیاسی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان افزود: ما از ایران می‌خواهیم مسیر هسته‌ای خود را تغییر داده و گام‌های مشخصی را در این زمینه، مانند بهبود فوری سطح همکاری‌های خود با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بردارد.

استانو همچنین درباره سخنان کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی پیرامون احتمال تغییر دکترین هسته‌ای کشورمان ادعا کرد که تنش‌ تشدید تنش‌ها به نفع هیچ‌کس نیست.

انتهای پیام/

نظر شما