شناسهٔ خبر: 66708488 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سوم خرداد ،نقطه عطف و ثمره رشادت‌های رزمندگان اسلام

امام جمعه شاهیندژ گفت: رزمندگان اسلام درعملیات آزادسازی خرمشهربا تمسک به قدرت لایزال الهی در راه دفاع از شرف و ارزش‌های این مرز و بوم، با صلابت و استوار ایستادگی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان شاهین دژ به امامت حجت الاسلام مرادی امام جمعه شاهین دژ برگزار شد.

امام جمعه شاهین دژ به اهمیت دهه کرامت اشاره کرد وگفت :فلسفه شکل‌گیری دهه کرامت را می‌توان در ایجاد فضای فکری و تدبیر در امر ولایت دانست.

او درباره ضرورت ترویج فرهنگ کرامت و نهادینه کردن آن در جامعه اظهار کرد: ترویج فرهنگ کرامت و نهادینه کردن آن امری مهم و قابل تامل است، ارزش‌های نهفته در سیره رفتاری و شخصیت حضرت فاطمه معصومه (س) همچنین سیره رفتاری امام رضا (ع) مقوله‌هایی هستند که دهه کرامت آن را دنبال می‌کند.

امام جمعه شاهین دژ همچنین با تبریک فرارسیدن سوم خردادبه اهمیت سالروز فتح خرمشهر نیز اشاره کرد وگفت:سوم خردادروز استقامت و پایداری ملت شریف ایران اسلامی، شجاعت و شهامت فرماندهان، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دلاور اسلام و اوج خداباوری و اخلاص امام (ره) است.

امام جمعه شاهین دژ سوم خرداد را  نقطه عطف و ثمره رشادت‌های سلحشورانی دانست که با تمسک به قدرت لایزال الهی در راه دفاع از شرف و ارزش‌های این مرز و بوم، با صلابت و استوار ایستادگی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما