شناسهٔ خبر: 66708472 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

شلیک ۱۰۰ راکت از لبنان به اسرائیل

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حملات گسترده راکتی از جنوب لبنان به جولان اشغالی سوریه و شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع خبری رژیم صهیونیستی امروز جمعه از شلیک ۱۰۰ موشک از جنوب لبنان به سمت مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه و اصبع الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد که حدود ۴۰ موشک از لبنان به سمت منطقه الجلیل و جولان واقع در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر‌های هشدار در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

این در حالی است که مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از نوار غزه و نیز در پاسخ به تجاوزات رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان لبنانی، طی یک ماه گذشته عملیات‌های خود را چه در سطح کمی و چه کیفی وارد مرحله پیشرفته‌ای کرده که با تلفات جانی و مادی سنگینی برای صهیونیست‌ها همراه بوده و همچنان ادامه دارد.

حزب الله لبنان با صدور امروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی با تعدادی پهپاد انتحاری خیمه و خوابگاه‌های مقر فرماندهی یگان توپخانه‌ای ۴۱۱ ارتش صهیونیستی را در «جعتون» درهم کوبید که منجر به هلاکت و زخمی شدن شماری از نظامیان رژیم صهیونیستی گردید.

حزب الله مسئولیت حمله راکتی به پایگاه جولان اشغالی را بر عهده گرفت

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه دوم خود اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم مقاوم فلسطین و  پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستای النجاریه که منجر به شهادت غیر نظامیان شد، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز جمعه پایگاه لوجستیکی «تسنوبار» ارتش رژیم اسرائیل را در جولان اشغالی با ۵۰ راکت کاتیوشا هدف قرار دادند.

نظر شما