شناسهٔ خبر: 66708395 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید استاندار خراسان رضوی بر امدادرسانی به سیل‌زدگان فریمان

استاندار خراسان رضوی بر امدادرسانی به سیل‌زدگان شهرستان فریمان تاکید کرد و گفت: تداوم خدمت‌رسانی تا رسیدن به وضعیت عادی، بسیار مهم است.

صاحب‌خبر -
تاکید استاندار خراسان رضوی بر امدادرسانی به سیل‌زدگان فریمان
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز جمعه در نشست مشترک ستاد بحران شهرستان فریمان و ستاد بحران استان افزود: در بررسی خسارت‌ها، ارزیابی‌ها باید در سه بخش «مسکن و لوازم منزل» توسط بنیاد مسکن، «زراعت» توسط جهاد کشاورزی و «زیرساخت ها» توسط دستگاه‌های مربوطه، انجام شود.
 
وی بیان کرد: در بررسی‌ها و بازدید‌های صورت گرفته از شهرستان فریمان مشخص شد در موضوع امداد، اسکان، نجات و درمان اضطراری، هیچ مشکلی نداریم و خدمات دهی برای لایروبی، بیرون آوردن وسایل منزل از زیر آوار، اسکان و تغذیه موقت سیل زدگان تا بازگشت به وضعیت عادی، ادامه دارد.
 
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: حفظ زیرساخت‌ها در دستور کار قرار دارد و اگر در جایی هم آسیب مشاهده شود، باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.
 
به گفته او، جبران خسارات وارد شده بعد از کارشناسی و جمع‌بندی فرمانداری‌ها انجام خواهد شد و این موضوع اکنون در دستورکار قرار گرفته است.
 
نظری خاطرنشان کرد: تامین لوازم خانگی بنا بر تایید بنیاد مسکن، تعمیر و ساخت مسکن، احیای قنوات و لایروبی مسیل‌ها هم در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 
استاندار خراسان رضوی به منظور بررسی آخرین وضعیت خدمات‌رسانی و رسیدگی به روستا‌های سیل زده به شهرستان فریمان سفر کرد.

نظر شما