شناسهٔ خبر: 66708301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراسم برائت از مشرکین نماد قدرت و ابهت اسلام

امام‌جمعه بوکان براهمیت مراسم برائت از مشرکین و لزوم استفاده از این ظرفیت برای تقویت وحدت اسلامی و هشدار به کشورهای استکباری است.

صاحب‌خبر -

مراسم برائت از مشرکین نماد قدرت و ابهت اسلام

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ماموستا ملا عباس احمدی امام جمعه بوکان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان   با اشاره به آغاز مناسک حج تمتع گفت: حج ظرفیت عظیمی است  و همه زائران باید برای  تحکیم وحدت و همدلی و ترویج پیام صلح و دوستی و برادری گام بردارند.

  ماموستا ملا عباس احمدی تصریح کرد: بهتر است افراد اعزامی به مناسک حج به‌جای دعوت‌های آن‌چنانی، به یاری مستمندان و فقیران بشتابند.

 وی با بیان اینکه حج تمتع فرصت خوبی برای مسلمانان است تا از احوال برادران خود در کشورهای مختلف باخبر شوند گفت: مراسم برائت از مشرکین نماد قدرت و ابهت اسلام می‌باشد و پیام مسلمانان در این مراسم خطاب به کشورهای استکباری این است که در صورت حفظ وحدت اسلامی، نمی‌توانند هیچ توطئه‌ای علیه مسلمانان را به سرانجام برسانند.

  امام‌جمعه بوکان ادامه داد: نژاد، زبان، پوست و شهرت در بین مسلمانان دارای برتری نیست و در انجام مناسک حج همه با یک لباس عبادت کنند و در یک نقطه جمع شوند که این مهم نشان از یکسانی همه امت اسلام در نزد خالق یکتا است.

  وی گفت: مسلمانان جهان با شکل و پوشش واحد به عبادت می‌پردازند تا وحدت خود را به رخ کفار بکشند.

نظر شما