شناسهٔ خبر: 66707962 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سلاجقه: ۵۵۰ نیروی جدید جذب سازمان محیط زیست می‌شوند

معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این که سال گذشته یک‌هزار نفر جذب سازمان محیط زیست شدند، گفت: برای سال جاری نیز ۵۵۰ نیروی جدید در این سازمان جذب خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه که رئیس جمهور را در دور دوم سفر استانی به مازندران همراهی می‌کند، روز جمعه در جمع فعالان زیست محیطی غرب مازندران در نوشهر افزود: کمبود نیروی انسانی در محیط زیست یکی از چالش‌های پیش روی مجموعه بود که دولت برای جبران آن مصمم است.

وی اظهار کرد: در یک سال گذشته یک‌هزار و ۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت به همراه ۱۰۰ دستگاه خودرو به ناوگان خودرویی سازمان محیط زیست در شهرهای مختلف کشور افزوده شد.

معاون رئیس جمهور با بیان این که بدون تردید در زمان حاضر همه ۸۵ میلیون ایرانی دغدغه محیط زیست دارند، خاطرنشان کرد: حساسیت‌های مردمی در حوزه محیط ریست یک ظرفیت خوب غیر قابل برگشت است.

سلاجقه گفت: موضوع پسماند یکی از جدی ترین مشکل استان‌های شمالی است که جانمایی مناسب برای حل این مشکل در این خطه سخت است.

رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به این نکته که تفکیک زباله در استان‌های شمالی باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: همه سمن‌ها و فعالان زیست محیطی برای فرهنگ سازی در این بخش کمک کار باشند.

انتهای پیام

نظر شما