شناسهٔ خبر: 66707888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام‌جمعه گلپایگان:

فتح خرمشهر، قدرت ولایت را به رخ دشمنان کشید

امام‌جمعه گلپایگان گفت: آزادسازی خرمشهر، یک شاخص برای دنیای اسلام است و به برکت مقاومت و ایستادگی رزمندگان، دشمنان زورگوی اسلام و نظام رسوا شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز جمعه -بیست‌وهشتم اردیبهشت‌- ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع)، و سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، اظهار کرد: فتح خرمشهر سرنوشت جنگ را به سمت پیروزی‌های دیگر در جنگ تغییر داد و این مهم در سایه ایمان و باور به قدرت لایزال الهی اتفاق افتاد.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر، یک شاخص برای دنیای اسلام است و به برکت مقاومت و ایستادگی رزمندگان، دشمنان زورگوی اسلام و نظام رسوا
شدند.

امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه فتح خمشهر، قدرت ولایت را به رخ دشمنان کشید، افزود: هزینه‌های مقاومت از هزینه تسلیم شدن در برابر دشمنان کمتر است.

کرامتی با اشاره به اینکه متأسفانه نمایندگان مجلس با تبصره تعطیلی شنیه به جای تعطیلی روز پنجشنبه مدارس موافقت کرده‌اند، گفت: تمام هم و غم نمایندگان مجلس باید در راستای جهش تولید و درآمدزایی کشور باشد تا دروازه‌های صادرت بازگشایی شود نه تعطیلی مدارس باشد.

وی با بیان اینکه روزهای تعطیل در کشور ما در مقایسه با کشورهای دیگر زیاد است و قابل مقایسه نیست، افزود: امروز یک جریان و افکار پلید و خبیث به بهانه رشد اقتصادی و ارتباط با دنیای غرب کاهش تعطیلی مدارس را روزهای مذهبی انتخاب کرده است، امید می‌رود مجلس با درایت و حساسیت بالا در مسائل دینی تصمیم گیری کند.

نظر شما