شناسهٔ خبر: 66707805 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آتیلا از خانواده استقلال است

مظلومی: مطمئن هستم استقلال قهرمان است

پیشکسوت تیم استقلال درباره شرایط این تیم صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی پیشکسوت تیم استقلال که سابقه حضور و فعالیت در بسیاری از پست‌های این تیم را دارد در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: شرکت پیشکسوتان ۴-۵ سال است که تاسیس شده و کار اقتصادی هم انجام می‌دهد و آینده خوبی برای پیشکسوتان دارد. با توجه به تصمیماتی که توسط هیئت مدیره گرفته شد، قرار شد سهام پیشکسوتان با توجه به سابقه افراد تقسیم شود و الان قوانینش را حاضر کردیم و درباره آن بحث شد تا در جلسه بعد تصمیم نهایی گرفته شود.

ویدئو: 333033

او ادامه داد: انشالله که پیشکسوتان استقلال که اصلی‌ترین سهام‌داران این تیم هستند چون که آنها بودند که الان استقلال هست. از قبل انقلاب تا الان زحمت پیشکسوتان بود که قهرمان آسیا شدیم. متاسفانه در جلسه امروز متوجه شدیم که قرار بود ۵ درصد داده شود اما ۱.۵ درصد هم به جاهای دیگر واگذار شده. ۳.۵۴ شده و مابقی واگذار شده.

مظلومی تاکید کرد: به هر صورت سهم کمی است که به پیشکسوتان عظیم استقلال می‌رسد. در رشته‌های مختلف استقلال تیم داشته و آنها هم حق دارند.

وی افزود: هلدینگ خلیج فارس صاحب استقلال است و تصمیماتی که می‌گیرند ای کاش با مطالعه و مشورت باشد. آدم‌هایی که الان آمده‌اند انسان‌های کاربلدی هستند و خود آقای شهریاری در فوتبال و باشگاه‌داری خبره است. افرادی که آمدند باید حمایت شوند چون مهم‌ترین چیز حفظ استقلال است.

سرمربی و بازیکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم استقلال قهرمان است. با این شرایط و مشکلاتی که داشت واقعا شاهکار کردند و من خودم ناظر بودم که کادرفنی و جواد نکونام شبانه‌روز وقت می‌گذارد. صبح می‌آید و آخر شب به خانه می‌رود. شرایط و مشکلات هست که انشالله در آینده نباشد و اسکلت حفظ شود.

مظلومی درباره حضور آتیلا حجازی در سمت سرپرستی استقلال گفت: او از خانواده استقلال است و این خانواده گردن استقلال حق دارند. انشالله مشکلات حل شود تا روی نیمکت هم بنشیند.

نظر شما