شناسهٔ خبر: 66707790 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

همه گردانهای قسام فعال و در حال حمله هستند

اقتصاد ایران: نماینده کنست از حزب لیکود اذعان کرد که همه ۲۴ گردان جنبش حماس سالم مانده و هیچ کدام از آن‌ها نابود نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، آمیت هالیوی نماینده کنست از حزب لیکود به شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که همه ۲۴ گردان جنبش حماس سالم مانده و هیچ کدام از آن‌ها نابود نشده است.

وی با اشاره به اینکه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از نابودی کامل گردانهای حماس سخن رانده و اینکه یک گردان نیز نمانده است، گفت: من با علم و مسئولیت کامل می گویم که همه ۲۴ گردان حماس پابرجا هستند. همه این گردان‌ها فعال و در حال حمله هستند. علاوه بر این گردانهای جهاد اسلامی فلسطین هم هستند. آنها بسیار بسیار فعال و در حال حمله هستند و در صحنه میدانی حضور دارند. ما از هر منطقه ای که عقب می نشنیم گروههای مسلح به آن بر می گردند.

هالیوی گفت: به ما دروغ گفتند که آنها را نابود کرده‌ایم.

از سوی دیگر روزنامه یدیعوت آحارونت گزارش داد که سلطه نظامی بر نوار غزه، رژیم صهیونیستی را وارد بحران مالی شدیدی خواهد کرد و ۶ میلیارد دلار هزینه بر بودجه آن تحمیل خواهد کرد.

این روزنامه آورده است که ارتش صهیونیستی برای اشغال کامل و سیطره نظامی بر نوار غزه به ۵ لشکر نیاز دارد و باید نیروهای خود را از جبهه شمال با حزب الله و کرانه باختری فراخوانده و در جنگ علیه غزه به کار گیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما