شناسهٔ خبر: 66707752 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اعلام آمادگی وزارت کار برای افزایش ظرفیت تولید کاغذ در کشور

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی شرکت‌های تابعه این وزارتخانه برای افزایش توان تولید کاغذ در کشور خبر داد. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی شرکت‌های تابعه این وزارتخانه برای افزایش توان تولید کاغذ در کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدصولت مرتضوی در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران با استقبال «یاسر احمدوند»، رئیس نمایشگاه کتاب ضمن خداقوت به دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه، اظهار امیدواری کرد که سال آینده از ظرفیت این وزارتخانه برای پُربارتر شدن نمایشگاه و ارائه خدمات‌رسانی بهتر به علاقه‌مندان به ویژه مخاطبان این وزارتخانه استفاده شود.

مرتضوی پیشنهاد داد: برای افزایش توان تولیدی کاغذ در کشور، از ظرفیت‌های شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه مانند مجموعه نکا، بیستون کرمانشاه و کاغذسازی کاوه استفاده شود.

در این دیدار رئیس نمایشگاه کتاب نیز ضمن قدردانی از مشارکت سازمان تامین اجتماعی در این دوره به ارائه گزارشی از روند برگزاری نمایشگاه پرداخت و افزود: نمایشگاه کتاب ایران از لحاظ وسعت و تعداد بازدیدکننده‌ها از نمایشگاه‌های بزرگ در دنیاست.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی متعددی در نمایشگاه پیش‌بینی شده و در حال اجراست، افزود: غرفه فلسطین در نمایشگاه کتاب با حضور دانشجویان فلسطینی و خانواده‌ای از غزه، با استقبال روبرو شده است.

احمدوند با اشاره به حضور پُرنشاط مردم گفت: می‌توان از ظرفیت حوزه کتاب برای مخاطبین مجموعه وزارت کار که طیف گسترده‌ای هستند، استفاده شود.

رئیس نمایشگاه کتاب تهران گفت: امسال، نخستین‌بار تمام کتاب‌های درسی با کاغذ ایرانی مجموعه مازندران چاپ شدند.

انتهای پیام/ 

نظر شما