شناسهٔ خبر: 66707739 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه موقت کرمانشاه:

برخی کشورهای اسلامی به جای حمایت از غزه به دنبال ایجاد روابط دیپلماتیک با صهیونیست ها هستند

کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: متأسفانه برخی کشورهای اسلامی به جای حمایت از غزه به دنبال ایجاد روابط دیپلماتیک با صهیونیست ها هستند که این خیانت واضح و آشکار به اسلام و مردم فلسطین و حتی بشریت می‌باشد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی امروز در درس اخلاق طلاب کرمانشاهی در سخنانی اظهار داشت: متاسفانه بیش از ۷ ماه از حمله رژیم غاصب اسرائیل به غزه و فلسطین می‌گذرد و در طول این مدت تا امروز بیش از ۳۵ هزار نفر از مردم غزه و فلسطین که اکثر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند به شهادت رسیده‌اند ولی در مقابل این جنایت بزرگ بشری چه حرکتی از سوی کشورهای اسلامی دیده‌ایم جز سکوت و مصلحت اندیشی؟!
 
این عالم برجسته کرمانشاهی گفت: زمانی که صهیونیست‌ها می‌بینند جهان اسلام در مقابل تجاوزگری آنان همچنان سکوت پیشه می‌کند بی‌شک بر تجاوزگری خود می‌افزایند بنابراین زمانی می‌توان گفت که ملت غزه از زیر یوغ صهیونیست‌ها رهایی می‌یابند که سران کشورهای اسلامی از خواب غفلت  بی‌تفاوتی بیدار شوند.
 
امام جمعه موقت کرمانشاه ادامه داد: متاسفانه برخی کشورهای اسلامی به جای حمایت از مردم غزه و فلسطین، به دنبال ایجاد روابط سیاسی و دیپلماتیک و اقتصادی و حتی نظامی با رژیم منحوس اسرائیل هستند که این خیانت واضح و آشکار به اسلام و مردم فلسطین و حتی بشریت می‌باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین حجتی عنوان داشت: متأسفانه برخی از دولتمردان و  سیاستمداران در جهان اسلام همچنان منتظر کمک‌های جهانی در حل مسئله غزه هستند غافل از اینکه آنان نمی‌دانند که مجامع جهانی همواره به دنبال ضربه زدن به جهان اسلام هستند و کاری که به نفع مسلمین باشد انجام نخواهند داد.
 
امام جمعه موقت کرمانشاه خاطرنشان کرد: راه حل وضعیت کنونی غزه و فلسطین در خود جهان اسلام است و آن راه حل، اتحاد و وحدت عملی مسلمین در برابر صهیونیست‌ها و قطع روابط جهان اسلام به صورت کامل و درست با اسرائیلی‌ها می‌باشد./1400/

نظر شما