شناسهٔ خبر: 66707314 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جشن امام رضایی‌ها روی آنتن رادیو فرهنگ

مدیرگروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ گفت: یکی از ماموریت‌های رادیو فرهنگ همراهی با برنامه‌های فرهنگساز و دغدغه‌مند حوزه فرهنگی اجتماعی است.

صاحب‌خبر -

منصوره کردی مدیر گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ گفت: شبکه رادیویی فرهنگ در آستانه میلاد شمس الشموس امام هشتم علی بن موسی الرضا علیه السلام جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ جشن و تجمع بزرگ خانوادگی امام‌رضایی‌ها از میدان ولی‌عصر (عج) تا میدان هفت‌تیر را همراهی می‌کند.

کردی توضیح داد: گروه‌های تاریخ و اندیشه و کتاب و جامعه رادیو فرهنگ در دو بخش جشن امام رضایی‌ها در پایتخت را به طور زنده و مستقیم برنامه‌ای با همین عنوان پخش می‌کنند.

 وی عنوان کرد: یکی از ماموریت‌های رادیو فرهنگ همراهی با برنامه‌های فرهنگساز و دغدغه‌مند حوزه فرهنگی اجتماعی است و بر همین اساس همزمان با برگزاری جشن بزرگ امام رضایی‌ها در تهران که با برنامه‌های شاد و مفرحی برای کسانی که در این جمع حضور دارند همراه است رادیو فرهنگ نیز به طور زنده این جشن را پوشش رسانه می‌دهد.

مدیر گروه تاریخ و اندیشه گفت: در بخش نخست برنامه گزارش مردمی، گفتگو یا مسئولان برگزاری و پخش برنامه‌های این جشن را داریم و در بخش دوم با حضور هنرمند ارجمند عباس محبی اجرای نمایش و شعرخوانی و سرود تدارک دیده شده است.

کردی درباره محل استقرار استودیو پخش برنامه «جشن امام رضایی ها» رادیو‌فرهنگ گفت: از ساعت ۱۶ تا ۱۹  برنامه سازان گروه تاریخ و اندیشه به تهیه کنندگی یلدا احتشامی و گویندگی گویندگان مهری قلع ریز و سید دانیال معنوی و ساعت ۲۰ تا ۲۲ از گروه کتاب و جامعه به طور زنده سیدهادی موسوی نژاد به عنوان تهیه کننده به همراه نگین خواجه نصیر و حامد عباسی گویندگان برنامه در خدمت مردم و مسئولان برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها از استودیو مستقر در مسیر این اجتماع واقع در خیابان کریمخان، ابتدای خیابان ملایی هستند.

نظر شما