شناسهٔ خبر: 66707234 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

ایران در عملیات وعده صادق بخشی از توان نظامی خود را به نمایش گذاشت

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: ایران در این عملیات تنها بخش کوچکی از توان نظامی خود را به نمایش گذاشت.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام علی شیرازی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان در حسینیه امام خمینی (ره) این شهرگفت: امروز قدرت محور مقاومت فقط مربوط به ایران نیست بلکه آمریکا و انگلیس از ترس موشک‌های انصارالله جرات ندارند در برخی دریا‌ها وارد شوند.

او با اشاره به اینکه در عملیات وعده صادق از توان کامل موشکی خود استفاده نکرده ایم گفت: ایران در این عملیات تنها بخش کوچکی از توان نظامی خود را به نمایش گذاشت.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: در ابتدای جنگ از نظر توان نظامی ضعیف بودیم و اولین موشکی که ساختیم ۲۰ کیلومتر بیشتر برد نداشت.

حجت‌الاسلام علی شیرازی گفت: پس از جنگ تصمیم گرفتیم موشک بخریم، اما رهبر معظم انقلاب اعلام فرمودند که یک موشک بیاورید و آن را با مهندسی معکوس بسازید.

او گفت: در ابتدا خطای موشک‌ها با برد هزار کیلومتر ۲۷ متر خطا داشت، اما بازهم با تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی خطای موشک به کمترین حد رسید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه - ۲۶ فروردین ماه - با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل بیش از ۲۸۰ موشک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آن‌ها به هدف اصابت کرده است.

ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

منبع ایرنا

نظر شما