شناسهٔ خبر: 66707150 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۳ گام آخر برای صعود خیبر

سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد به فشار‌هایی که این روز‌ها روی تیم و بازیکنان است اشاره کرد و گفت: ۳ پله تا صعود و قهرمانی تیم باقیمانده باید همه کمک کنیم تا به قله برسیم.

صاحب‌خبر -

 رضا مهاجری در نشست خبری پس از بازی مقابل شاهین بندر عامری با اشاره به اینکه بازی بازی سختی بود، اظهار کرد: بازی مقابل شاهین بندر عامری از این جهت سخت بود که شرایط برای برد به دلیل شرایط نامناسب زمین فراهم نبود، از طرفی تیم شاهین بازیکنان و کادر فنی خوبی هم دارد.
وی گفت: نیمه اول را ما رکب خوردیم، اما نیمه دوم فرصتی به تیم شاهین ندادیم و توانستیم به گل برسیم، چند موقعیت دیگر هم داشتیم که بچه‌ها استفاده نکردند.
سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد به فشار‌هایی که این روز‌ها روی تیم و بازیکنان است هم اشاره کرد و گفت: ۳ پله تا صعود و قهرمانی تیم باقیمانده باید همه کمک کنیم، من نمی‌خواهم به فشار‌هایی که علیه تیم است ورود کنم.
مهاجری با اشاره به اینکه امروز بچه‌ها از جان مایه گذاشتند، اظهار کرد: درست است که فوتبال زیبایی بازی نکردند این را قبول دارم، اما بازی هدفمندی بود برای اینکه ببریم.
وی گفت: اگر بناست نتیجه بگیریم باید اینطور بازی کنیم، چون شرایط زمین اجازه نداد بچه‌ها فوتبال خودشان را انجام دهند.
سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد بیان کرد: من معتقدهستم امروز پای خدا باعث شد که تیم ما ببرد.
مهاجری به فرهنگ بالای تماشاگران تیم شاهین بندر عامری هم اشاره کرد و افزود: تیم در یک بازی خانگی با تماشاگران خوب سربلند از زمین خارج شد، امیدوارم که این تیم موفق باشد.

نظر شما