شناسهٔ خبر: 66707115 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

عقد ازدواج ۷ زوج جوان در حرم مطهر به‌مناسبت روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ

مراسم عقد ازدواج دائم ۷ زوج جوان، به صورت جداگانه و رایگان، با حضور خادم‌یاران آستان قدس رضوی(ع)، همراه با مولودی‌خوانی و قرائت صلوات خاصه حضرت، در سالن پیوند آسمانی حرم مطهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، به مناسبت ششم ذی القعده روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، مراسم عقد ازدواج دائم ۷ زوج جوان، به صورت جداگانه و رایگان، با حضور خادم‌یاران آستان قدس رضوی(ع)، همراه با مولودی‌خوانی و قرائت صلوات خاصه حضرت، در سالن پیوند آسمانی حرم مطهر برگزار شد.

 
همچنین به مناسبت روز بزرگداشت سیدالسادات الاعاظم و دهه کرامت دوازدهمین کارگاه آموزشی ویژه زوجین با عنوان «طرح معرفت زیارت» با سخنرانی حجت الاسلام فاضلی، در سالن شهید آیت الله دستغیب، برگزار شد. در حاشیه این کارگاه آموزشی، زوجین ضمن بازدید رایگان از موزه، در برنامه های حرم‌شناسی و حضرت‌شناسی شرکت کردند.
 
شایان ذکر است واحد پیوندهای آسمانی حرم مطهر، علاوه بر کارگاه آموزشی «طرح معرفت زیارت»، کارگاه «پیوند ماندگار»، شامل گفتگو و پرسش و پاسخ را در راستای بهبود زندگی مشترک زوجین، با حضور کارشناسان خانواده برگزار می‌کند، که این عزیزان می‌توانند به صورت رایگان در این کارگاه ها شرکت و از مطالب آموزشی آن بهره‌مند شوند.
 
علاقه‌مندان برای هماهنگی جهت برگزاری مراسم عقد خود در جوار حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیهماالسلام و بهره از فضای معنوی این بارگاه منور، می‌توانند در ساعات اداری به دفتر پیوند آسمانی، واقع در صحن احمدی مراجعه نمایند.

 

نظر شما