شناسهٔ خبر: 66707050 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مراسم عقد ازدواج دو زوج جوان منتخب با هدف ترویج ازدواج آسان

به مناسبت هفته حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دهه کرامت، همزمان با افتتاحیه ساختمان کلاس های حین ازدواج در شبکه بهداشت مراسم عقد ازدواج دو زوج جوان منتخب با هدف ترویج ازدواج آسان برگزارشد. به مناسبت هفته حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و دهه کرامت، همزمان با افتتاحیه ساختمان کلاس های حین ازدواج در شبکه بهداشت مراسم عقد ازدواج دو زوج جوان منتخب با هدف ترویج ازدواج آسان برگزارشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، به مناسبت گرامیداشت هفته حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مراسم جشن عقد ازدواج دو زوج جوان در شبکه بهداشت با حضور مهندس مرادی سرپرست فرمانداری شهرستان نهبندان، نادی رئیس شبکه بهداشت و درمان، سرهنگ بلوریان جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه،حجت الاسلام خسروی مسئول حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) و جمعی از مسئولین و سایرمدعوین و زوج های جوان برگزار شد.

 مرادی افزود: یکی از مهمترین این اقدامات فرهنگ سازی و ترویج ازدواج سالم، ساده و به دور از تجملات است، تا در نتیجه آن فرزندان و آینده سازان ما در محیطی آرام، در بستر خانواده هایی سالم متولد شده و به رشد و تعالی برسند.

 سرپرست فرمانداری شهرستان نهبندان نیز براهمیت ازدواج آگاهانه و آسان برپایه شناخت طرفین تاکید کرده و گفت: گرفتن مشاوره روانشناسی و خانواده از افراد ذیصلاح، پیش از ازدواج و همچنین کلاس های آموزشی از جمله مواردی است که در انتخاب صحیح همسر و پیشگیری از برخی مشکلات بین زوجین، بسیار راه گشا خواهد بود. آموزش و مشاوره در خصوص مسائل روانشناسی، سلامت باروری و ... ، در قالب کلاسهای گروهی بصورت فعال و با حضور اساتید مجرب و با تجربه بسیار حائز اهمیت و مور تاکید است.

 لازم به توضیح است ؛از جمله اقدامات انجام شده، اجرای زنده موسیقی سنتی ، اهدای هدایا مسئولین به زوجین و تقدیر از عوامل اجرایی آموزش زوجین در این مراسم بود.

 

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما